It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Volgens mij kan dit niet rechtstreek in de P&D Wizard gedaan worden.
In de map PDWizard van Visual Studio zit een map setup1, waarin de broncode staat voor een setup. Als je daar je setup mee maakt kan je met een api-call wel een reboot erin bakken (ff googlen naar het juiste commando).
Anders zal je een andere installer als InnoSetup of Installshield moeten proberen, die kunnen dat ongetwijfeld wel standaard.
In de map PDWizard van Visual Studio zit een map setup1, waarin de broncode staat voor een setup. Als je daar je setup mee maakt kan je met een api-call wel een reboot erin bakken (ff googlen naar het juiste commando).
Anders zal je een andere installer als InnoSetup of Installshield moeten proberen, die kunnen dat ongetwijfeld wel standaard.
Helemaal niet opgekomen is idd een optie.ParaNoiMia schreef op 28 juni 2004 @ 14:05:
Volgens mij kan dit niet rechtstreek in de P&D Wizard gedaan worden.
Ik weet dat de P&D wizard van VB nou niet echt de meest elegante setup is. Wegens tijdgebrek en de beperkte kennis van andere setups besloten om toch maar de P&D wizard te gebruiken. Ik zal me in de toekomst zekers eens gaan verdiepen in InnoDB setup.Anders zal je een andere installer als InnoSetup of Installshield moeten proberen, die kunnen dat ongetwijfeld wel standaard.
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Ik gebruik zelf de P&D wizzard ook gewoon hoor, om ff snel een setupje te maken is het prima geschiktJonkieXL schreef op 28 juni 2004 @ 14:36:
[...]
Helemaal niet opgekomen is idd een optie.
[...]
Ik weet dat de P&D wizard van VB nou niet echt de meest elegante setup is. Wegens tijdgebrek en de beperkte kennis van andere setups besloten om toch maar de P&D wizard te gebruiken. Ik zal me in de toekomst zekers eens gaan verdiepen in InnoDB setup.