Toon posts:

[XP] Volledig zwarte theme*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een ongelooflijke vaag probleem. Ik had per ongeluk een bestand (.exe) bestand gedownload van de euro2004.com website, zou iets van een thema zijn voor je windows. Deze is ook per ongelijk geopend en geinstalleerd. M'n thema was half veranderd ineens en ik wilde de achtergrond handmatig naar 'Geen' zetten. Toen ik dit deed, werd alles zwart ineens, ik zie alleen de icoontjes op m'n bureaublad nog. Als ik naar start ga, zie ik wel dat er iets omhoog gaat, maar de inhoud kan ik niet zien omdat alles zwart is. Ik probeerd dus op gevoel naar de eigenschappen voor beeldscherm te gaan, om van thema te veranderen. Dit is m niet gelukt.

Weet iemand of je vanaf een ander profiel dit soort dingen voor een ander profiel kan wijzigen? Of of je met iets simpels dit erg makkelijk kan veranderen, zonder daar veel voor te doen (alles is zwart dus ik kan niet veel doen)

Verwijderd

Zet je monitor op z'n allerlichst, of heb je dit al geprobeert ?
Of als iemand hier een pllaatje neerzet, kun je er met rechts opklikken en dan als achtergrond gebruiken...Of typ je dit vanaf een andre pc (?) ..

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 10:06 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:11

Haan

dotnetter

Je kan met Windows-toets +e de Windows Explorer openen, vandaar kan je naar configuratiescherm en de boel weer terug zetten.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:55

Godjira

To infinity and beyond!

Kun je in de beeldscherm opties (rechter-muis-knop op je bureaublad) niet de kleuren en zo nog aanpassen, of zie je zelfs die menu's niet meer? Zo niet, dan kun je misschien via veilige modes nog e.e.a. aanpassen of meteen je hele profiel wissen en een nieuwe aanmaken.

Profile

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 09:59:
IIk had per ongeluk een bestand (.exe) bestand gedownload
Deze is ook per ongelijk geopend en geinstalleerd.
Ik zeg niks :X

Maar start eens op in veilige modus en verwijder de theme via het configuratiescherm, software... Of verander de theme in veilige modus. Klaar :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg niks
ik weet het het was stom stom stom, gewoon zo blij dat NL had gewonnen
Maar start eens op in veilige modus en verwijder de theme via het configuratiescherm, software... Of verander de theme in veilige modus. Klaar
wordt hierbij ook de theme van mijn account aangepast? ik heb meer dan 3 profielen aan staan.

ik zit nu op me werk, maar ik kan remoten naar m'n bak thuis

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 10:15:
wordt hierbij ook de theme van mijn account aangepast? ik heb meer dan 3 profielen aan staan.
Als je de theme kunt verwijderen via configuratiescherm, software, dan zal het voor alle drie profielen werken... hij kan het immers niet meer laden. Anders per account in veilige modus inloggen en standaard theme laden.
ik zit nu op me werk, maar ik kan remoten naar m'n bak thuis
Ik zou gewoon wachten tot vanavond. Je kan immers niet op afstand in veilge modus opstarten en inloggen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ok thx ik ga dat ff proberen :)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Aangezien je iets "per ongeluk" gedownload en geinstalleerd had, neem ik aan dat je system restore ook nog aan hebt staan. Probeer dat eens...

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
naar een desktop properties scherm gaan om een thema aan te zetten zal naar mijn idee niet echt gaan. Ga naar c:\windows\resources\themes\luna\luna.msstyles

De oorzaak: Hoogstwaarschijnlijk heb je geen gepatchte uxtheme.dll, die het toelaat niet-microsoft themes te draaien.

Wil je alsnog thema's draaien zoals die van themexp.org dan moet je stylexp downloaden, of je uxtheme.dll patchen met deze tool.

[ Voor 56% gewijzigd door Aphelion op 28-06-2004 10:46 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
thx! ga ik ook allemaal proberen

*kan niet wachten tot ie thuis is

• sebasgrif
  • Laatst online: 28-01 18:26
Als je met je rechtermuisknop op je achtergrond klikt en dan R intikt ga je in de engelse versie van windows Xp naar het properties scherm vna je bureablad, als ik hier op mn pijltje naar rechts druk verander ik de huidige theme naar de standaard theme. Dan kan ik dus op enter drukken en klaar :)
miss kan iemand checken of de R ook klopt in de nederlandse versie van windows XP?

• Admiral Freebee
  • Niet online
sebasgrif schreef op 28 juni 2004 @ 10:58:
Als je met je rechtermuisknop op je achtergrond klikt en dan R intikt ga je in de engelse versie van windows Xp naar het properties scherm vna je bureablad, als ik hier op mn pijltje naar rechts druk verander ik de huidige theme naar de standaard theme. Dan kan ik dus op enter drukken en klaar :)
miss kan iemand checken of de R ook klopt in de nederlandse versie van windows XP?
Doet het niet in de Nederlandse versie van XP Home :P

• Aphelion
sebasgrif schreef op 28 juni 2004 @ 10:58:
Je weet niet hoeveel baggerthemes er geinstalleerd zijn dus blind de dialogen doorlopen lijkt me niet praktisch.

Gewoon geforceerd de luna theme laden (de .msstyles) en dan op enter drukken zal zekerder zijn denk ik. (P.s. dat kan je ook over de remote doen)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• sebasgrif
  • Laatst online: 28-01 18:26
Aphelion schreef op 28 juni 2004 @ 11:02:
[...]

Je weet niet hoeveel baggerthemes er geinstalleerd zijn dus blind de dialogen doorlopen lijkt me niet praktisch.

Gewoon geforceerd de luna theme laden (de .msstyles) en dan op enter drukken zal zekerder zijn denk ik. (P.s. dat kan je ook over de remote doen)
Das waar, ja kan ook ipv het pijltje naar rechts, W intikken, dan selecteer je de Windows XP Theme, als er tenminste geen andere theme met een W geïnstalleerd is...
Miss is er iemand die kan ik kijken welke toets je in de nederlandse versie van Windows moet hebben ipv de R?

Verwijderd

Topicstarter
c:\windows\resources\themes\luna\luna.msstyles

heb ik niet :( ik heb stylexp en alle andere soort varianten verwijderd, ik had alles voorheen op klassiek draaien

• Aphelion
c:\windows\resources\themes\windows classic.theme
open die file, en druk op enter. dan krijg je de 'classic' omgeving
Mocht je die ook niet hebben, op en een gelijknamige .theme in de map resources.
p.s. dat je de luna theme niet hebt komt waarschijnlijk omdat ik windows2003 heb en daar die theme anders genoemd is. Het zal onder XP waarschijnlijk default.theme zijn ofzo :? Maar dit is niet van belang want je wilt naar de classic omgeving

[ Voor 75% gewijzigd door Aphelion op 28-06-2004 11:18 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online
sebasgrif schreef op 28 juni 2004 @ 11:09:
[...]

Das waar, ja kan ook ipv het pijltje naar rechts, W intikken, dan selecteer je de Windows XP Theme, als er tenminste geen andere theme met een W geïnstalleerd is...
Miss is er iemand die kan ik kijken welke toets je in de nederlandse versie van Windows moet hebben ipv de R?
In de Nederlandse versie is het G :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

amour021 schreef op 28 juni 2004 @ 11:20:
[...]

In de Nederlandse versie is het G :)
Ik wou het net zeggen, je bent me net voor :D

Er zijn namelijk een aantal verschillen tussen de NLse en Engelse XP, waaronder de taal :P Properties --> Eigenschappen :D

Verwijderd

Topicstarter
ok dit is erg vaag, ik heb de theme geprobeerd handmatig te wijzigen er staat dan 'even geduld' maar er gebeurt vrijwel niets....

helluppp :(

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
System restore nou al geprobeerd?
Kan ook via RDP volgens mij...

Verwijderd

Topicstarter
Als ik inlog met administrator, en ik kijk naar de themas die ik heb bij eigenschappen en ik kies voor klassiek, dan zie ik in het voorbeeldje eronder dat ook daar alles zwart is. Toen het aan het begin mis was gegaan heb ik ook alles weer op klasiek gezet.
Het lijkt erop dat mijn klassieke theme opgefokt is...., maar nog steeds wazig dat ik niet handmatig een andere thema kan pakken. Ik ben erg gehecht aan dit profieltje omdat al mijn audioprogramma's hieraan gekoppeld zijn en alleen werken op dit profiel :(:(

ik probeer zo ff systeemherstel, maar dat bewaar ik ff.
Pagina: 1