heb hier een set van
Xalio 300 Quattro Silver philips in men handen gekregen en nu was de vraag of dat ik met deze telefoon als er iemand belt dat ik deze dan kan door schakelen naar de andere telefoon.
dus ik ging op zoek op internet en kwam op de site van philips dit tegen
nou dacht ik dat er vast wel een pdfje ofzo op internet staat maar deze kan ik niet vinden.
ik heb al veel gegoogled maar kan niet vinden HOE het moet wel dat het kan maarja daar schiet ik niets mee op.
heeft iemand misschien deze telefoons en weet je hoe het werkt laat het me dan weten.
Misschien weet ook iemand of het mogelijk is om intern naar elkaar te bellen met deze telefoon maar daar heb ik nog niets over gevonden
Xalio 300 Quattro Silver philips in men handen gekregen en nu was de vraag of dat ik met deze telefoon als er iemand belt dat ik deze dan kan door schakelen naar de andere telefoon.
dus ik ging op zoek op internet en kwam op de site van philips dit tegen
zoals je ziet moet het kunnen, nu vroeg ik aan de persoon of hij het boekje nog had, maar tevergeefs heeft hij deze niet.Telefoonboek : 20 geheugens
Laatse nummer opnieuw bellen
Nog een stap vooruit in het gebruiksgemak: terugbellen door één toets in te drukken
Laatste oproeper opbellen : laatste 5 oproepen
Met één toets kan u de persoon opnieuw opbellen die zopas naar u heeft gebeld!
Oproepen rechtstreeks doorschakelen naar extra handsets
nou dacht ik dat er vast wel een pdfje ofzo op internet staat maar deze kan ik niet vinden.
ik heb al veel gegoogled maar kan niet vinden HOE het moet wel dat het kan maarja daar schiet ik niets mee op.
heeft iemand misschien deze telefoons en weet je hoe het werkt laat het me dan weten.
Misschien weet ook iemand of het mogelijk is om intern naar elkaar te bellen met deze telefoon maar daar heb ik nog niets over gevonden