Vergelijkbaar spel "Mafia"

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik ben nu voor de tweede x mafia aan het spelen. Maar ik blijf het een fantastisch spel vinden. Zowel om grafisch gebied (het is al 1 1/2 jaar oud) als de gameplay.
Nu vroeg ik me af of er nog vergelijkbare spelen zijn, of nog moeten uit komen?
(behalve gta dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij niet, er worden zowiezo niet zoveel spellen gemaakt met de maffia als onderwerp.
Naar verluidt zijn ze wel aan mafia 2 aan het werken. Daar moet je dus op wachten. Verder komt Gansters drie misschien nog uit.
Heb je in ieder geval 2 spellen om naar uit te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Zoek je een Mafia spel of een spel op dat spelconcept (vrije wereld in derde persoon) ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:51

Klippy

Still Game

Helaas weet ik ook niks.
Mafia blijft een van de beste spellen ooit imo, twijfel nog steeds of Vice city beter is of niet.

Maar anderen die in de buurt komen ken ik helaas niet..
Wom schreef op 28 juni 2004 @ 09:08:
Zoek je een Mafia spel of een spel op dat spelconcept (vrije wereld in derde persoon) ?
Denk het laatste he. Zie ook de GTA opmerking. Al liggen al die spaellen qua onderwerp nogal bij elkaar.

Trouwens er is nog True Crime: Streets of LA voor de PC nu, is ook een erg grote wereld, maar helaas is dit vrij saai... Kan mij iig weinig boeien,

[ Voor 56% gewijzigd door Klippy op 28-06-2004 09:10 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op 28 juni 2004 @ 09:08:
Helaas weet ik ook niks.
Mafia blijft een van de beste spellen ooit imo, twijfel nog steeds of Vice city beter is of niet.

Maar anderen die in de buurt komen ken ik helaas niet..
Mafia is veel beter vind ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:51

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 09:10:
[...]

Mafia is veel beter vind ik :Y)
Qua verhaal en graphics zeker.

Alleen is Vice City ook leuk om lang wat door die stad te scheuren en allerlei sub-missies enzo te doen.
Dus ietsje langer speel plezier.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op 28 juni 2004 @ 09:12:
[...]

Qua verhaal en graphics zeker.

Alleen is Vice City ook leuk om lang wat door die stad te scheuren en allerlei sub-missies enzo te doen.
Dus ietsje langer speel plezier.
Ik houd meer van de manier van spelen in mafia :Y) Lekker missies achter elkaar doorgaan.....en lekker vrij rijden in de stad (dat kan ik zo uren doen) alleen mis ik de multi-player. Lijkt me zo cool om alleen al door de stad te rijden met 20 andere gasten erbij ofzo :*) .

Vice city verveelde me redelijk snel, het pakt me gewoon net niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafia is in het opzicht van verhaal en sfeer uniek. Omdat GTA 3 en GTA Vice City je misschien niet kunnen boeien en je het rijden leuk vindt, zou je Driv3r kunnen proberen. Dat is iets meer gericht op het rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je zou True Crime kunnen proberen, hoewel ik er niet over te spreken ben (kon niet aan besturing wennen en liep voor mijn gevoel niet vloeiend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:18:
Of je zou True Crime kunnen proberen, hoewel ik er niet over te spreken ben (kon niet aan besturing wennen en liep voor mijn gevoel niet vloeiend).
True Crime met Mafia vergelijken gaat er bij mij niet in, True Crime is echt een afschuwelijk onspeelbaar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Je had nog zo'n soort spel op de PS2. De naam is mij FF ontschoten. Op de cover stonden volgens mij Mafiabaas met paaldanseressen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 28-06-2004 11:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 28 juni 2004 @ 11:26:
Je had nog zo'n soort spel op de PS2. De naam is mij FF ontschoten. Op de cover stonden volgens mij Mafiabaas met paaldanseressen.
The Getaway? Was iig een Pu-cover met mafia baas naast een paaldanseres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:58:
[...]

The Getaway? Was iig een Pu-cover met mafia baas naast een paaldanseres
JA die bedoel ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HET sterke punt van Mafia is het verhaal en de sfeer. Beide zijn goed uitgewerkt en zorgen ervoor dat Mafia in mijn top 3 favoriete spellen aller tijden staat (achter Transport Tycoon Deluxe en bovenaan Vice City).
Het grote minpunt is een enorme stad waar je geen reet kan. Zonde, zonde.

Ik wacht met Smart op Mafia 2. Dat die in ontwikkeling is, is een nieuwsbericht van december 2003. De status is dus alleen 'confirmed', maar er zijn nog geen screens of wat dan ook. Ik gok dat we moeten wachten tot ver in 2005. Maar dat zal het waard zijn, als ze die stad maar meer interactiviteit geven (sidemissions!!!).

Ben erg benieuwd in welke tijd het speelt (nog steeds de jaren 30, of misschien wat later? De fifties misschien?) en wat de relatie is met het verhaal in deel 1, ik zal niets spoileren, maar iedereen die deel 1 heeft uitgespeeld begrijpt waarom ik dat punt aanhaal :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 12:27:
HET sterke punt van Mafia is het verhaal en de sfeer. Beide zijn goed uitgewerkt en zorgen ervoor dat Mafia in mijn top 3 favoriete spellen aller tijden staat (achter Transport Tycoon Deluxe en bovenaan Vice City).
Het grote minpunt is een enorme stad waar je geen reet kan. Zonde, zonde.

Ik wacht met Smart op Mafia 2. Dat die in ontwikkeling is, is een nieuwsbericht van december 2003. De status is dus alleen 'confirmed', maar er zijn nog geen screens of wat dan ook. Ik gok dat we moeten wachten tot ver in 2005. Maar dat zal het waard zijn, als ze die stad maar meer interactiviteit geven (sidemissions!!!).

Ben erg benieuwd in welke tijd het speelt (nog steeds de jaren 30, of misschien wat later? De fifties misschien?) en wat de relatie is met het verhaal in deel 1, ik zal niets spoileren, maar iedereen die deel 1 heeft uitgespeeld begrijpt waarom ik dat punt aanhaal :)
offtopic:
Ben ook erg benieuwd hoe ze het afronden, misschien een zoon waar hij niks van wist :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of z'n dochter "gets pissed"
Zou misschien wel leuk zijn, vrouwelijke invallshoek voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Maar jammer genoeg niet zo'n mooi film senario spel in een grote wereld :|.
Das dan toch wel jammer. Dan wordt het toch echt wachten op mafia 2 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Of misschien speelt het zich EERDER af, nog op sicilie ofzo :)

hmm nee dat kan niet want dan is ie nog taxi chauffeur :/
Of het is een totaal nieuw verhaal, dat kan natuurlijk ook...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Pagina: 1