Toon posts:

MSN 6.2 loopt vast bij filetransfer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Paar dagen gelden vroeg mn msn msnger of ik wilde upgraden naar 6.2 en dat wilde ik wel dus zo gezegd zo gedaan... alles leuk en aardig maar nu probeert iemand iets naar me te sturen (heeft ook versie 6.2) en zolang ik niet accepteren druk of opslaan als is er nix aan de hand maar als ik dat wel aanklik loopt mn msn vast... direct.

Met die persoon heb ik heel vaak bestanden uitgewisseld probleemloos.. t moet aan de nieuwe 6.2 versie liggen. Ik heb net bestanden uitgewisseld met iemand met een 5 versie en dat ging prima.. die andere dude met 6.2 kan ook prima met 5 sturen en ontvangen alleen als het met mij gaat dan loopt mn msn vast maar de zijne NIET... en t maak nie uit of hij of ik het stuur.. zolang er geaccepteerd wordt loopt MIJN msn vast..

weet iemand wat het zou kunnen zijn?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 11:28
MSN al opnieuw geinstalleerd?

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

bij mij werkt het perfect als ik jou was gewoon alles uninstallen eventueel een goede regcleaner gebruiken
daarna even checken op spyware msn downloaden (compleet) van www.msn.nl dan dan opnieuw proberen

denk wel dat zoiets helpt :)

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al msn de-installed en opnieuw installed.. maar het helpt niet..

ik ga zo nog even uitgebreid searchen naar virussen en troep.. maar kleine kans dat dat het is...

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

geef eens wat meer info over bijvoorbeeld je OS werk je met XP en zo ja heb je sp1 installed

heb je die ingebouwde msn van XP al verwijderd (ook uit het register)

Verwijderd

Topicstarter
bytheway: super tof dat je zo laat en zo snel reageert enzo :)

ik heb hier xp professional service pack 1

en geloof nie dat ik de oude versie verwijderd heb.. want mn oude msn (volgens mij 4.7 ofzo) startte altijd automatisch op maar was verder nie erg.. het runde vroeger altijd naast mijn 6.1 versie.. maar nu start die niet op als ik m wil starten dat viel me nu op.

trouwens hoe kan ik die verwijderen want het staat niet in dat rijtje geinstallerde programmas.

die vriend van me heeft net zijn oude msnger opgestart en vanaf daar gaat bestandsoverdrecht perfect gewoon...

adaware heeft net nix kunnen vinden op mijn computer

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Start > uitvoeren en dan : RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

En opnieuw opstarten en weg is die

Be Stronger Than Your Excuses

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ben voorlopig nog wel wakker vrees ik zit helaas met mijn rug thuis :'(

met deze code kan je je msn 4.7 verwijderen

druk op start
dan op uitvoeren
copy en paste deze regel toe

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

msn zal verwijderd worden en niet meer opstarten als jij je pc opstart :)

dubbelpost :o

[ Voor 4% gewijzigd door Edwin van Cleef op 28-06-2004 02:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t gedaan zoals jullie dat zeiden en ik kreeg wel een foutmelding dat iets niet kon ofzo maar na ok te drukken deed ie wel wawt en vroeg me opnieuw op te starten.. done that en iemand anders heeft nu 6.2 installed en bestandenoverdracht werkt.. mn msn loopt nu nie meer vast..

morgen nog even kijken of het ook met andere mensen werkt.. want nu slaapt iedereen in mijn lijst.. laat de topic nog even openstaan voor ik zeker weet dat het werkt maar alvast bedankt voor de hulp

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

geen dank heb je tweakers voor :*)

Pagina: 1