Ik heb weer iets nieuws hoor.
Eerst ff hardware info
asus a7n8x-x rev 2.0 bios 1.07 ( kga zo kijken voor update)
amd duron 1800
geforce 4 mx4000 (das zo'n vage uitvoering van xfx d8 ik )
maxtor30gb 7200rpm
256 no name ddr pc3200
Het is een pc die ik voor iemand in elkaar heb gezet daarom voel ik me nu lullig en moet zo snel mogenlijk een oplossing hebben op alles zit garantie is net "nieuw".
probleem is dat ik bij het opstarten een foutmelding krijg dat er geen toetsenbord aangesloten is. Logisch conclusie toetsenbord stuk. ik mijn microsoft toetsenbord aansluiten en ja hoor alles doet het op muis na
dus ik ook mijn microsoft muis aansluiten en alles doet het. Dus ik d8 toetsenbord en muis stuk andere toetsenbord en muis gehaald en zelfde probleem. het lijkt erop dat het systeem alleen met mijn microsoft shit werkt
. Dat is natuurlijk absurd en ik denk dat het aan het moederbord ligt . Daarnaast ga ik ook geheugen gelijk morgen nakijken.
Mocht iemand zoiets meegemaakt hebben en weet wat het is tell me please
ik heb eerst gezocht en kwam soort gelijke topic tegen maar het verschill is dat het om beide poorten gaat en ik heb niet gehotswaped en ze doen het perfect met microsoft shit
ik vind het iig belachelijk.
Eerst ff hardware info
asus a7n8x-x rev 2.0 bios 1.07 ( kga zo kijken voor update)
amd duron 1800
geforce 4 mx4000 (das zo'n vage uitvoering van xfx d8 ik )
maxtor30gb 7200rpm
256 no name ddr pc3200
Het is een pc die ik voor iemand in elkaar heb gezet daarom voel ik me nu lullig en moet zo snel mogenlijk een oplossing hebben op alles zit garantie is net "nieuw".
probleem is dat ik bij het opstarten een foutmelding krijg dat er geen toetsenbord aangesloten is. Logisch conclusie toetsenbord stuk. ik mijn microsoft toetsenbord aansluiten en ja hoor alles doet het op muis na
Mocht iemand zoiets meegemaakt hebben en weet wat het is tell me please
ik heb eerst gezocht en kwam soort gelijke topic tegen maar het verschill is dat het om beide poorten gaat en ik heb niet gehotswaped en ze doen het perfect met microsoft shit
ik vind het iig belachelijk.