Toon posts:

PC springt in slaapstand / stand-by

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak de laatste tijd vreemde dingen mee op mijn pc. Hij springt namelijk regelmatig, zonder waarschuwing in de slaap-stand / stand-by. Eerst dacht ik dat ik per ongeluk op het sleepknopje drukte op mijn toetsenbord. Maar nu heb ik al
2x gehad dat ik niet aan mijn toetsenbord zat en hij weer in de slaapstand sprong ! Ik vind het behoorlijk raadselachtig moet ik zeggen. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen ?

Verwijderd

Ik neem aan dat dat gaat over het systeem in je sig?

Al eens gescanned op spy-ware etc?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Kijk eens bij je energie besparing settings? Zit je daadwerkelijk actief achter je pc te werken als dat gebeurd? Als dat niet het geval is even die settings nalopen. Anders kan ik weinig bedenken dan een haperend power knopje. Standaard springt windows xp volgens mij op slaapstand zodra je op de powerknop drukt :)

Als dat allemaal niet helpt kun je ook nog even je ACPI settings in bios nalopen. Maar beter nog: vertel eens wat je precies aan het doen bent op het moment dat je dat aan het doen bent :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben wel degelijk dan actief bezig. Gewoon wat surfen. Wel voornamelijk op internet. Niet zozeer op andere momenten.