Toon posts:

jetway V266B: kan ie 160 Gigabyte aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat specs van mijn moederbord:

# Support Socket-A for AMD Athlon /Duron TM uni-proccessor at 266MHz Front Side Bus with double data rate
# VIA Apollo KT266A(VT8366A) System controller and VT8233A High Bandwidth Vlink Client South Bridge
# Support ATA 133
# Extend AGP Slot Support 4X AGP
# Support 168-pin SDRAM DIMM and 184-pin DDR DIMM (Can't Use DIMM And DDR SDRAM memory Together)

hoe kom ik erachter of een nieuw gekochte harde schijf van 160 Gigabytes probleemloos herkend wordt? ik heb een bios update gevonden van 24 april 2003, maar kan niet vinden welke functionaliteit deze toevoegt.

alvast bedankt voor tips!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

OM FAQ / Beleid

Denk dat dat voldoende zegt. Aangezien hij Ata 133 support moet er gewoon een 160 GB schijf aankunnen. Als dat niet het geval is zal het 9/10 keer door een biosupdate wel kunnen. Maar afaik is een ata 133 altijd voldoende :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
aha, dus met gewoon proberen maak ik goede kans dat het lukt? bedankt voor de info.

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 23:29:
aha, dus met gewoon proberen maak ik goede kans dat het lukt? bedankt voor de info.
Nou , ik zou toch voor alle zekerheid maar eens op de site van de fabrikant kijken. Maar volgens de OM Faq kan het met een ata 133 controller sowiezo :)

Ik wil het ook wel voor je opzoeken , maar een merknaam is dan misschien wat handiger :)

[ Voor 13% gewijzigd door Raku op 27-06-2004 23:31 ]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
tja op de site van de fabrikant wordt ik niet veel wijzer, het merk is Jetway (zie topictitel), te vinden op jetway.com.tw

• igg
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 23:18:

hoe kom ik erachter of een nieuw gekochte harde schijf van 160 Gigabytes probleemloos herkend wordt? ik heb een bios update gevonden van 24 april 2003, maar kan niet vinden welke functionaliteit deze toevoegt.
Hieruit maak ik op dat je de schijf al in je bezit hebt?
Makkelijkste manier om er achter te komen of het werkt is een kwestie van aansluiten. Je vermeld trouwens niet welk merk&type schijf je hebt. Mocht het een Maxtor zijn dan kun je met een tooltje de schijf geschikt maken, zelfs als je bios het formaat niet ondersteund.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verkeerde subforum en een zoekertje.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.