Toon posts:

[XP] AutoPlay scherm bij een cd-rom werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een cd in de cd speler van mijn pc stop krijg ik sinds kort geen schermpje meer die vraagt wat ik met deze cd wil doen. Er gebeurt dan helemaal niks. En alleen bij "deze computer" kan ik de cd opstarten.
Weet iemand hoe ik dat schermpje weer terug kan krijgen?
p.s. ik heb windows xp

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 15:04

job

in verkenner, rechtermuisklik op je cd-rom
kies voor eigenschappen en kijk bij autoplay

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik gevonden. Bij allemaal staat het rondje aangevinkt bij "vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren".
Maar toch werkt het niet.
Heb ze allemaal een keer opnieuw aangevinkt en op toepassen geklikt.
Ik heb daarna de pc even opnieuw opgestart maar daarna werkt het nog niet.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 15:04

job

En als je kiest voor de optie restore defaults (sorry, heb hier alleen de uk versie :) )

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook geprobeerd maar helpt ook niet.
("standaard instellingen herstellen" heet het in de nl versie ;) )

Verwijderd

Topicstarter
ook daarna de pc nog even opnieuw opgestart maar helpt dus ook niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten.

Verder - neem aub altijd even op in je topicstart wat je zelf al geprobeerd hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
"Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten".

Wat bedoel je hiermee?

en:

"Verder - neem aub altijd even op in je topicstart wat je zelf al geprobeerd hebt"

ik had nog helemaal niks geprobeerd dus dan kan ik dat er toch ook niet bijzetten?

• Tozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 13:48
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 23:57:

"Verder - neem aub altijd even op in je topicstart wat je zelf al geprobeerd hebt"

ik had nog helemaal niks geprobeerd dus dan kan ik dat er toch ook niet bijzetten?
Dan ben je dus al fout bezig. Je gaat in de supermarkt toch ook niet aan de verkoper vragen waar ieder product ligt, terwijl je zelf nog niet hebt gekeken?

Eerst kijken of je het probleem zelf kan oplossen, en lukt dat niet.. Dan kan je gaan vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een klein beetje begrip voor iemand die een oplossing voor een probleempje zoekt.
Als je iedere dag op een forum als dit zit weet je natuurlijk precies hoe het werkt maar als je er als leek(wat ik dus ben) een vraag stelt zou het toch wel fijn zijn als je gewoon antwoord kreeg . En als ik het niet goed gedaan heb : sorry!!!
Maar intussen is mijn probleem nog niet opgelost. En natuurlijk heb ik zelf al geprobeerd het probleem op te lossen maar dat lukt niet en dus dacht ik dat ik nu dus wel mocht gaan vragen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals je in de Windows Operating Systems Policy kan lezen is het verplicht het besturingssysteem in je topic titel te zetten. Ik heb dat deze keer gedaan - ik wil je vragen dit voortaan zelf te doen :)

Mjah - wij gaan er op GoT van uit dat je zelf al een en ander aan dingen probeert - we zijn niet voor niets een forum voor de gevorderde computer gebruiker.

Hoewel ik kan begrijpen dat het voor een 'leek' zoals je jezelf noemt niet gemakkelijk is om op zoek te gaan naar een oplossing voor je probleem - is het wel iets wat wij op GoT verwachten. Kan je daar niet aan voldoen - moet je je afvragen ofdat je niet beter op je plek voelt op een ander forum :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In ieder geval heeft MicroSoft als leverancier van Windows hier ook al wat op gemaakt:

http://www.microsoft.com/...389CFACDAD&displaylang=en

eerste link te vinden als je gaat [google=autoplay repair] :)

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 28-06-2004 00:39 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1