Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik twijfel tussen de SPV m1000 en de Sony Ericsson P900...

Iemand die me verder kan helpen om een keuze te maken? Wellicht iemand die me bepaalde voor of nadelen van deze toestellen kan vertellen?

Alvast bedankt!

Siroypp

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hmmm even wat vragen:

Wat wil je ermee doen?
Heb je ervaring met een van beide besturingssystemen (PocketPC/Windows Mobile of Symbian)
Wat weegt zwaarder, uitgebreide functionaliteit of compactheid?
Heb je andere apparaten die gebruik maken van SD kaarten of Memorystick Duo?
Waarom twijfel je?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Er loopt topics over de M1000 en P900 daar kunnen ze je verder helpen
M1000
P900

[ Voor 25% gewijzigd door Sayko op 27-06-2004 22:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wil het vooral gebruiken om mee te internetten, maar moet natuurlijk ook wel handig zijn om te bellen..

Uitgebreide functionaliteit is belangrijk, maar compactheid natuurlijk ook, denk dat compactheid in dit geval zwaarder weegt gezien beide toestellen natuurlijk over een uitgebreide functionaliteit beschikken.

En ja, heb nu de eerste versie van de SPV met Windows Mobile dus, bevalt redelijk alleen is wel vrij traag en loopt soms vast, maar wellicht dat dat bij de m1000 natuurlijk niet meer het geval is.

En nee, heb niet echt andere apparaten die gebruik maken van SD kaarten of Memorystick Duo.

Twijfel vooral gezien de p900 wat compacter is en wellicht wat geschikter is om te bellen, maar doordat de m1000 wat groter is is deze wellicht wat geschikter om mee te internetten + dat deze wat extra opties heeft.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

deze post kwam me al bekend voor :D
http://forum.fok.nl/topic/567107

Maar de voornamelijkste vraag is wat je er zelf mee wilt doen.

39