canon powershot a75

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024
hoi, ik wil eigenlijk morgen of overmorgen de powershot a75 bestellen bij pixmania.com...

nu heb ik er nog ff een paar vraagjes over:

- kan ik voor dat geld (288 incl 256mb memory) het beste deze camera kopen of misschien toch beter een andere?

- heeft er iemand ervaring met pixmania.com en wat voor ervaring? positief/negatief en waarom?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

Verwijderd

Nee de powershot a75 is een prima toestel! Zie bijvoorbeeld de digicam test in de recente PC computer totaal!

Je hebt veel mogelijkheden en functies met die camera... het heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding...

Ook zal je niet snel een veel betere camera op de mark zien voor dat geld in de nabije toekomst (toch luitjes?).

Over die club waar je hem wil bestellen kan ik niks zeggen... wel dat de prijs daar ok lijkt.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07

WouterG

Dit is geen ondertitel

En ik heb goede ervaringen met pixmania.com. Je kunt op www.tweakers.net ook in de shop survey kijken naar de ervaringen van andere mensen.

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024
nou die reacties in de shop survey wordt ik bang van... dus bestel ik hem wel in NL, is ie trouwens net zo duur zie ik nu...

dan bestel ik hem bij www.pcwebwinkel.nl... iemand daar ervaring mee?

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
MellyVille1 schreef op 27 juni 2004 @ 22:24:
hoi, ik wil eigenlijk morgen of overmorgen de powershot a75 bestellen bij pixmania.com...

nu heb ik er nog ff een paar vraagjes over:

- kan ik voor dat geld (288 incl 256mb memory) het beste deze camera kopen of misschien toch beter een andere?

- heeft er iemand ervaring met pixmania.com en wat voor ervaring? positief/negatief en waarom?
Helaas een slechte ervaring met pixmania( eigenlijk de bezorgdienst ervan) .
Een vriendin heeft hem bij hun vandaan en de bezorgdienst heeft het pakket gewoon voor de deur gelegt omdat ze niet thuis was ( ze woont in een bovenwoning met een gezamelijk trappenhuis)
En ja , ze had vooruit betaald.
Ik ben ook opzoek naar deze camera voor een goede prijs , maar niet via pixmania helaas maar bij wel via een bedrijf dat aan rembours doet.

Verwijderd

Ik heb nu een aantal weken de A75. Ik heb er nog niet echt veel foto's mee gemaakt, maar hij bevalt erg goed :)
Heel veel mogelijkheden.
Ikzelf heb 'm besteld bij Alternate, mede omdat zij 2 jaar garantie geven. (mijn vorige camera HP 612 is er na 2 jaar mee gekapt)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
MellyVille1 schreef op 27 juni 2004 @ 22:47:
nou die reacties in de shop survey wordt ik bang van... dus bestel ik hem wel in NL, is ie trouwens net zo duur zie ik nu...

dan bestel ik hem bij www.pcwebwinkel.nl... iemand daar ervaring mee?
Je leert ook niet snel he. Kijk EERST in de shopsurvey, niet gaan vragen hier.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4292

Verder negeer je ook andere topics over deze cam zoals deze: Het Canon A60/A70/A75 ervaringen topic - Deel 8

[ Voor 13% gewijzigd door sdomburg op 27-06-2004 23:18 ]

Verwijderd

Of de camera wat voor jou is kun je eenvoudig bepalen door je eisen vast te leggen en wat reviews/topics te lezen.

Voor prijzen van shops kun je terecht in de Pricewatch, en voor ervaringen met shops is er de Shopsurvey. Zowel de Canon PowerShot A75 als CompactFlash staan daar in.

Zie ook: Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy en de forumFaq.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.