De bedoeling is om met de pc mijn TV, DVD-speler, Receiver, CD-speler, enz te bedienen via Infrarood.
Ik weet dat er software beschikbaar is voor palm en Ipaq, maar voor de pc ben ik nog nooit tegengekomen.
De hardwarekant is volgens mij een stuk makkelijker. Gewoon een IR-adapter.
Op het moment heb ik een sony AB met touchscreen, maar het zou makkelijk zijn als mijn spullen ook met de pc te bedienen is.....
Gemak dient de tweaker
edit:
eerste moderne software + hardware gevonden
De vraag is of dit programma werkt met andere IR-adaptoren of alleen met die van SmartHome....
Best aardig programma, lekker zelfs programeren, interface in elkaar knutselen....
Ik weet dat er software beschikbaar is voor palm en Ipaq, maar voor de pc ben ik nog nooit tegengekomen.
De hardwarekant is volgens mij een stuk makkelijker. Gewoon een IR-adapter.
Op het moment heb ik een sony AB met touchscreen, maar het zou makkelijk zijn als mijn spullen ook met de pc te bedienen is.....
Gemak dient de tweaker
edit:
eerste moderne software + hardware gevonden
De vraag is of dit programma werkt met andere IR-adaptoren of alleen met die van SmartHome....
Best aardig programma, lekker zelfs programeren, interface in elkaar knutselen....
[ Voor 46% gewijzigd door Zware Unit op 28-06-2004 00:23 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...