Toon posts:

[Premiere] Videoclip achteruit afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik adobe premiere voor video bewerking. Als ik een clip achteruit afspeel (speed = -100) gaat de kwaliteit erg omlaag. Er komen lijnen in het beeld en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Misschien met een ander programma oid.

Thnx

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08 17:13

job

Je bedoelt dat in de preview de kwaliteit slecht is?
Adobe laat in de preview vaak slecht beeld zien..

Is het resultaat ook slecht?

Verwijderd

Topicstarter
ja, na het exporteren is de kwaliteit ronduit slecht. De normale stukjes zijn wel goed, maar de stukken met speed=-100 zijn slecht.

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Dat is inderdaad een manko van Premiere, dat de speed/duration functions niet echt optimaal is. Wat je zou kunnen proberen (mits je daar de optie toe hebt) is door middel van Final Cut Pro (alleen voor OSX) het te bewerken.

Als het stukje niet te groot is, wil ik het ook wel van de week voor je doen.

Verwijderd

ricghtclick op je video in de timeline->video options->field options->always deinterlace

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Of gebruik Vegas Video... demo te downloaden ergens bij Sony...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• WildernessChild
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

Ik weet niet veel van Premiere's interne algoritmes, maar misschien komt dit doordat je bronvideo delta-frames gebruikt, die alleen vooruit werken? In dat geval zou je je bron dus kunnen converteren naar een formaat dat alleen keyframes gebruikt. Wordt het wel wat groot van ;)

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

Pagina: 1