Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Infrarood verbinding met Nokia 6610

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP pro opnieuw geinstalleerd en krijg mijn infrarood verbinding niet meer aan de praat. Ik heb een IRXpress USB infrarood ontvanger die volgens windows helemaal goed geinstalleerd is. Volgens de handleiding van Nokia PC Suite moet je onder Telefoon- en modemopties (Configuratiescherm) een modem installeren. Hier beginnen de problemen aangezien ik geen "Standaardmodem via IR-koppeling" in het tabblad modems heb. Ik krijg nu dus met geen mogelijkheid verbinding met mijn Nokia. In het verleden detecteerde XP automatisch mijn Nokia zodra ik infrarood activeerde maar ook dit werkt niet meer.

Iemand enig ID?

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Probeer is via Apparaatbeheer --> rechtermuisknop op je infrarood en dan Stuurprogramma bijwerken en dan opnieuw opstarten, dat moet ik iig altijd doen voordat hij werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, werkt ook niet......... Bij mijn vorige XP-install werkte het altijd prima, gewoon mijn telefoon bij de ontvanger houden en XP gaf aan dat het een andere computer heeft gevonden.