[opera] laat "willekeurig" afbeeldingen niet zien

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 18:27
Heb zojuist Opera 7.23 geinstalleerd, maar die laat op alle(rlei) sites - waaronder tweakers - min of meer willekeurig (of zo lijkt het iig) afbeeldingen niet zien.

IE laat die sites wel goed zien. Ik heb geen firewall draaien die ze zou kunnen blokken (nl. GEEN firewall).

Heb het idee dat het wel iets met soort van beveiliging te maken heeft in Opera, maar geen idee waar ik dat moet zoeken :?

[ Voor 19% gewijzigd door Stefke op 27-06-2004 20:15 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Een beveiliging zou niet random moeten zijn lijkt me? Heeft Opera toevallig een adblocker ingebouwt? Kun je bepaalde images aanwijzen die het nooit doen? Kun je wel 'view'image' doen op zo'n plaatje dat je niet ziet?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

Hmm vaag ik heb die Opera ook, nooit problemen mee.

Alleen [img]'s (alleen bij UBB) zonder height tag geeft ie in 50% van de gevallen een hoogte van 20 8)7

leoaq.fm // Jeune Loop

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ik had precies etzelfde met IE.. altijd random plaatjes werkten niet (vaan plaatjes die vaak voorkwamen, zoals smilies, balkjes e.d)

Nu heb ik Firefox.. en nu werkt alles weer pefect :)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Stefke
Spider.007 schreef op 27 juni 2004 @ 20:18:
Een beveiliging zou niet random moeten zijn lijkt me? Heeft Opera toevallig een adblocker ingebouwt? Kun je bepaalde images aanwijzen die het nooit doen? Kun je wel 'view'image' doen op zo'n plaatje dat je niet ziet?
Willekeurig in de zin van dat ik er geen touw aan kan vastknopen. En nu je het vraagt, als ik bijvoorbeeld op mijn gallery kijk (www.stefijn.com/gallery) dan doen bepaalde thumbs het niet, en de afbeelding daarachter doet het ook niet (terwijl onder IE dus alles probleemloos werkt)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Probeer eens te upgraden (laatste versie van Opera is 7.51).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Stefke
Mr. Liu schreef op 27 juni 2004 @ 20:39:
Probeer eens te upgraden (laatste versie van Opera is 7.51).
? Heb deze van de site, d8 dat het wel de laatste was

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Komt me bekend voor... schijf vol?
Of misschien heb je op 'g' gedrukt zodat ie alleen maar de plaatjes laat zien die nog in je cache zitten?
Kan ook wel echt een bug zijn trouwens. Nooit veel aandacht aan besteed. Misschien gaat je verbinding niet snel genoeg en krijg je een soort timeout?

[ Voor 18% gewijzigd door Slein op 27-06-2004 20:46 ]

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

stefijn schreef op 27 juni 2004 @ 20:42:
[...]
? Heb deze van de site, d8 dat het wel de laatste was
Zou kunnen dat 7.23 de laatste Nederlandstalige versie is, ik draai in ieder geval met 7.51 Engelstalig.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1