Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
op een site als www.persoonsdomeinnaam.nl kun je kijken of die url al officieel vrij is
en dan kun je hem registreren
en dan kun je hem registreren
Ik heb al via zo'n whois query de info van het account. Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe lang duurt het voordat het domein word vrijgegeven nadat het is verlopen?
Volgens mij niet want ik kan hem niet registreren en hij is al sinds 2 december vrij
Verwijderd
misschien ligt het eraan WAAR je het probeert te registreren. misschien is die site niet echt up-to-date ofzo.
als het .nl is probeer ook eens www.vuurwerk.nl ofzo? suc6 ermee en anders zou je een emailtje moeten zenden naar de peoples van bv. vuurwerk.nl
als het .nl is probeer ook eens www.vuurwerk.nl ofzo? suc6 ermee en anders zou je een emailtje moeten zenden naar de peoples van bv. vuurwerk.nl
Oh ja, nog een vraagje: waar kun je een domein het beste laten registreren. Ik wil graag eenmalig betalen en niet elke maand nog es 12,50 moeten betalen (zoals bij www.persoonsdomeinnaam.nl)
Bedankt voor de tip!
www.vuurwerk.nl is inderdaad beter...
Alleen ik zit nog steeds met hetzelfde probleem, het is een .com domein en hij is al 11 dagen expired en toch kan ik het niet registreren... Is die update v.d. ICANN database nou zo traag of is er toch een uitloop termijn of iets dergelijks?
www.vuurwerk.nl is inderdaad beter...
Alleen ik zit nog steeds met hetzelfde probleem, het is een .com domein en hij is al 11 dagen expired en toch kan ik het niet registreren... Is die update v.d. ICANN database nou zo traag of is er toch een uitloop termijn of iets dergelijks?
Verwijderd
ik kan me voorstellen dat een webhoster niet automatisch het steeds update maar misschien maar een paar keer per maand want volgens mij moeten zij ook daarvoor betalen bij icann ofzo. ik zou een email plaatsen bij vuurwerk.nl die hebben er vast ervaring mee
Deze posting past volgens mij beter in Hosting & Webserver Soft/Hardware, ehm voor de rest kan je hostingproviders vergelijken op www.webhosters.nl.
Voor informatie over domeinregistratie e.d. kan je IMHO het beste bij Stichting Domein Registratie Nederland terecht.
Voor informatie over domeinregistratie e.d. kan je IMHO het beste bij Stichting Domein Registratie Nederland terecht.
Je kunt geen html gebruiken, alleen UBB code:
gathering.tweakers.net/misc?action=faq#10
gathering.tweakers.net/misc?action=faq#10
Verwijderd
Als je whois queries doet doe je dat dan wel gewoon bij InterNIC? Anders kijken ze stiekum af welke domein je wilt registreren en pikken hem vlug in. Zulke schoften schijnen ze bij freehosting wel te zijn, ik hoorde gisteren net zo'n verhaal.
Hmmm, nou dan moet ik dus waarschijnlijk nog wachten tot 1 januari met registreren.
Bedankt voor de hulp igg, ForayNL
Bedankt voor de hulp igg, ForayNL
Verwijderd
Er zit dus een uitlooptijd in domeinen. Hoelang die tijd is weet ik niet, maar alle whois databasen worden elke dag tig keer geupdate.
Als iemand op mijn site (www.starhost.nl) kijkt of een domeinnaam vrij is gebruikt ie de whois database van networksolutions. Ik hoef dus niet zelf x keer per week/maand de database te vernieuwen. (gelukkig maar)
Als iemand op mijn site (www.starhost.nl) kijkt of een domeinnaam vrij is gebruikt ie de whois database van networksolutions. Ik hoef dus niet zelf x keer per week/maand de database te vernieuwen. (gelukkig maar)
Verwijderd
Op zaterdag 23 december 2000 20:27 schreef Formsma het volgende:
Wat doe ik fout met die link????
offtopic:
HTML is disabled gebruik UBB code ( [ url ] www.donaldduck.com [ /url ] maar dan zonder spaties )
HTML is disabled gebruik UBB code ( [ url ] www.donaldduck.com [ /url ] maar dan zonder spaties )
En het was een beetje spam van jou...
Pagina: 1