Toon posts:

[xp] na inloggen gelijk uitloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb sinds net een probleem, als ik me wil inloggen op me pc voer wachtwoord in etc. nou krijg je het welkom sound van windows en dan meld de computer zichzelf weer af.
Dus kan ook helemaal niet meer in windows komen, iemand oplossing?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

Dat klinkt als een niet geactiveerde versie.. die foutief gehacked is..
Of heb ik het fout?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Per ongeluk een Blazefind (spyware) zoekbalk gehad en Ad-Aware gedraaid voordat dit probleem begon?

Verwijderd

Topicstarter
eerst deed ie het gewoon normaal etc. dit is nu al de 5e dat hij dit flikt
Mike Jarod schreef op 27 juni 2004 @ 19:21:
Per ongeluk een Blazefind (spyware) zoekbalk gehad en Ad-Aware gedraaid voordat dit probleem begon?
Nope, iemand zei dat me account dan ****** is en dat ik dan windows opnieuw moet installeren.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 19:23 ]

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Ruikt veel naar het sasser-virus, die heeft ook een bijwerking dat voorkomt dat je verder in windows komt.

De oplossing heb ik niet echt, maar misschien iemand anders.
Misschien als je systeemherstel hebt kan je em mischien gebruiken, misschien dat dat helpt.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-03 09:18

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Heb je toevallig iets aan de bootsector veranderd? Volgens mij is dit ook een verschijnsel van een SID die verwijderd is.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

een vriend van mij had een zelfde probleem.
Het bleek dat het aan Ad-aware lag. Ga even na of het overnieuw aanmelden begonnen is na het scannen van de pc. Als dit zo is, zet dan de verwijderde bestanden, die waarschijnljik in de prullenbak staan, terug. Als het goed is, moet het probleem nu opgelost zijn.

Groeten

Verwijderd

Topicstarter
Kan helemaal niet meer in windows komen he
Pagina: 1