Toon posts:

Outlook Express Berichten Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben hartstikke nieuw hier, dus bij deze, hartstikke "HOI".
Via via deze link gekregen, ik heb namelijk een probleem met mijn Outlook Express (Win XP Prof).

Van de één op de andere dag worden de email berichten die ik binnenkrijg, als een blanco bericht weergegeven.
Ik krijg al mijn mailtjes gewoon binnen, maar als ik erop klik om 'm te lezen, dan laat ie een blanco message zien. Staat dus nix in ..
Ik d8 eerst dat het aan één bericht lag, maar het is bij al mn berichten.
En niet alleen bij de mails die ik nu binnen krijg, maar ook bij de mails die ik al lang geleden heb binnen gehad.

Dus ik denk/hoop dat er een optie is, die ik by accident heb in/uit geschakeld (wat ik me overigens niet kan herinneren), waarmee dit probleem is onstaan/op te lossen.

Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen .. want het is redelijk vervelend.

Thnx alvast!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 17:53

redyak

Try and Fail

IK heb niet direct de oplossing. Zorg in iedergeval dat je alle niet te lezen emails naar een map sleurt met je verkenner. Dan heb je ze voor als er wat fout gaat.
Ik had hetzelfde probleem een tijd geleden en het hele internet afgestruind. Dit mocht bij mij niet baten en het een ghost teruggezet van 2 dagen oud nadat ik alles opzij had gezet. Misschien helpt teruggaan naar een herstelpunt ook wel.
Opnieuw installeren (met deinstalleren) had bij mij geen effect.

Je kan ook proberen een andere emailprogramma te installen en kijken wat hij dan doet, b.v. Foxmail (www.mozeskriebel.nl)

Suc6

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

"HOI"
:w Welkom

Dit is iets dat al vaker is gevraagd op GoT; soms was de virusscanner (McAfee?) de boosdoener. Schakel dus even als test virusscanners etc uit.
Overbodige vraag voor iedereen op GoT: je hebt natuurlijk wel alle Windows updates geinstalleerd staan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:16

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Heel....misschien het letttertype op wit staan ( in opties)

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 27 juni 2004 @ 19:48:
[...]

:w Welkom

Dit is iets dat al vaker is gevraagd op GoT; soms was de virusscanner (McAfee?) de boosdoener. Schakel dus even als test virusscanners etc uit.
Overbodige vraag voor iedereen op GoT: je hebt natuurlijk wel alle Windows updates geinstalleerd staan?
Ik heb Norton AntiVirus .. en heb het net getest, maar er veranderd niet echt veel helaas .. thnx iig.

Ik had btw via de search gekeken, maar kon nix vinden. Excuses als het een dubbel topic is!
Montana schreef op 27 juni 2004 @ 19:49:
Heel....misschien het letttertype op wit staan ( in opties)
Nopez, had ik al geprobeerd, als ik alles selecteer staat er ook nxi in het bericht.
Ook jij bedankt ..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 20:24:
[...]

Nopez, had ik al geprobeerd, als ik alles selecteer staat er ook nxi in het bericht.
het enige dat ik dan daarop volgend nog kan bedenken: copy-paste nog es naar Word. Dan zie je 100% zeker dat er niets staat....
anders is et een vaag probleem

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kijk eens in het volgende topic: Outlook express laat email inhoud niet meer zien

Ik hoop dat daar de oplossing voor je probleem tussen staat.

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 28-06-2004 09:29 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
redyak schreef op 27 juni 2004 @ 19:13:

Je kan ook proberen een andere emailprogramma te installen en kijken wat hij dan doet, b.v. Foxmail (www.mozeskriebel.nl)
Of het freeware Mozilla Thunderbird met standaard spam-protectie en importeerfunctie vanuit o.a. Outlook Express.

http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
Pagina: 1