Toon posts:

Asus TV/FM 7134 en Home theater

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb ivm een verhuizing (ben op kamers gegaan) een tv kaart gekocht, puur omdat dit goedkoper is dan een tv. en mijn pc toch 23 uur per dag aanstaat.

Ik heb deze tv kaart gekocht, en het programma hometheater erbij gekregen, alleen kan ik niet de zenders opslaan in een logisch zappende volgorde, ik kan ook de namen niet veranderen en de overbodige (duitse) zenders niet verwijderen. DScaler werkt niet bij mij. Het asus programma EZvcr.fm werkt wel, maar weer niet met de zapfunctie op mijn Afstandsbediening. tevens als ik in home theater bij optie tv op guide klik loop het programma vast. Ik gebruik windows XP Home met SP1 al geinstalleerd. Verder de nieuwste drivers enz. TV kaart werkt perfect (denk ik) en bij de radio functie in Home theater kan ik gewoon zenders instellen en verwijderen. het enige wat niet lukt is een andere naam geven aan BV 102.1 (538)
Wie kan mij helpen met het verwijderen van de zenders en het evt renamen en verzetten???

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Soms worden de instellingen gewoon opgeslagen in een (tekst)bestandje in de directory van het programma. De extensie is soms anders maar met notepad kan je gewoon alles proberen te openen.
Daar kan je alles dan gewoon handmatig oplossen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Misschien weten de mensen van de winkel waar je het spul vandaan hebt wel hoe het moet? Even googlen kan ook wonderen doen!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
[rml]SuperAars in "[ TV Kaart(en)]De Kwaliteit ervan"[/rml]

Ik heb (inmiddels had) dezelfde kaart, lees mijn bevinden maar en ga opzoek naar een beter programma van die Asus zooi.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang dat als ik een ander programma gebruik ik mijn afstandsbediening niet meer kan gebruiken, Tenminste niet meer kan zeppen met de + en de - Ik gebruik momenteel J.River media center 10. Maar als iemand een goed programma weet laat het ff weten,

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer FlyTV2000 eens. Dat programma werkt goed (TV / Radio) en je kunt ook gewoon de afstandsbediening gebruiken die bij de ASUS kaart zit.
Pagina: 1