"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Via dit progje kan je hem afsluiten. Volgens mijn zonder problemen. Hier staat tie ook dicht, en alles werk nog wat ik nodig heb
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
foutje hij timde out, bandaar dat ik geen zoekresultaten kreeg.
Toch vind ik het gek dat hij poort 5000 vind, want ik gebruik Sygate als firewall en die zal deze poorten toch wel standaard blokken?
Toch vind ik het gek dat hij poort 5000 vind, want ik gebruik Sygate als firewall en die zal deze poorten toch wel standaard blokken?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hij stond inderdaad open volgens hun probe test programma maar nu is hij disabled. Ik begrijp nog steeds niet hoe een volledig gepatchde xp machine incl firewall blijkbaar deze "gevaarlijke" poort open laat staan.
Heb ik nu eigenlijk risico gelopen met deze poort open of valt het allemaal wel mee?
Heb ik nu eigenlijk risico gelopen met deze poort open of valt het allemaal wel mee?
[ Voor 24% gewijzigd door ErikRo op 27-06-2004 17:44 ]
Verwijderd
Als je regelmatig windows update draait valt het wel mee, voor zover ik weet zijn er momenteel geen ongepatchte exploits voor UPnP.