Browsen naar root eindigt met vastloper :S?

Pagina: 1
Acties:

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Hey,

Ik heb een partitie van 125gb waarvan 60 in gebruik. Als ik via explorer.exe naar die root ga (G:\) werkt het goed en snel, ga ik via een programma (via een dialogje om bestanden te openen) naar G:\ loopt het programma spontaan vast :/. (het is best irritant als je in winamp een nummer wilt opzoeken)
Dit is bij alle programma's en ik weet niet hoe het komt, spyware oid lijkt mij vreemd want ik scan wekelijks met een aantal spywarebestrijdingsprogramma.

Heeft iemand dit wel eens eerder gehad?

Bvd

Wouter

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Welke versie van windows heb je?
Ik heb wel eens problemen met film bestanden/plaatjes gehad die voor problemen zorgden, maar dat was dan meestal in explorer.exe en niet in een programma. Staan er toevallig films in je g: root?

(edit: dit lijkt me misschien meer een win-probleem dan iets met je harde schijf, verkeerde forum dus)

[ Voor 19% gewijzigd door zwippie op 27-06-2004 17:13 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
WinXP. Maar er staan 87 bestanden in met een totale grootte van 513mb, wat jij bedoelt met die films had ik ook maar dat ging om een stuk meer.

[ Voor 3% gewijzigd door flashin op 27-06-2004 17:18 ]