Toon posts:

wlan met ipaq 2210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, fijn, ik heb nu dus een asus wifi-b add-on kaart in mn pc zitten met "soft AP" en een compactflash wlan kaartje voor mn ipaq (die overigens nog altijd onderweg is naar mij). Nu is mijn doel om met mn ipaq te kunnen internetten (rond het huis) zonder dat daarvoor mijn computer aan moet staan. Het soft ap verhaal van asus heeft me een beetje onzeker gemaakt en ik kan ook nergens echt vinden of mijn pc aan moet staan om het signaal door te geven (ik neem aan van wel, maar zeker weten doe ik het niet). Is het noodzakelijk een wifi router aan te schaffen? Of kan het ook gewoon zo?

Ga me nou plz niet meteen flamen, ik heb echt wel gezocht...

Verwijderd

Ja, natuurlijk moet die aanstaan. "Soft AP" zegt toch al dat het een softwarematige AP is. Heb jij ooit software op een PC zien draaien zonder dat deze aanstond? :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 17:14:
Ja, natuurlijk moet die aanstaan. "Soft AP" zegt toch al dat het een softwarematige AP is. Heb jij ooit software op een PC zien draaien zonder dat deze aanstond? :)
Beter verwoorden kon ik het niet :P

Maar je kunt beter de vraag stellen. Hoe is mijn bereik om het huis?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
ergo: router is verplichte kost?

• The_Greater
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 17:17:
ergo: router is verplichte kost?
Nee. Hij zegt er mee dat je pc altijd aan moet hebben staan.
Anders kun je geen wifi verbinding op zetten.
Verder zal je via windows je internet verbinding moeten "sharen/delen".
Zodat je iPAQ er mee kan interneten.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
wat ik eigenlijk bedoelde: een router is noodzakelijk als ik met mn pda wireless wil internetten zonder dat mn pc aan staat.

• The_Greater
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 19:55:
wat ik eigenlijk bedoelde: een router is noodzakelijk als ik met mn pda wireless wil internetten zonder dat mn pc aan staat.
Ja. Als je pc uitstaat draaid er ook geen software en WiFi

Pagina: 1