Titel zegt genoeg. Ik heb de " Search" gebruikt maar dan nog, i kkom niet ver of iig niks bruikbaars gevonden. Ik zoek namelijk handige, makkelijke progje om muziek zoals mp3 te bewerken, mixen.
Hier paar voorbeelden:
• Een stukje van muziek ' pikken' (knippen) en bij dat andere muziek plakke.
• Voice van dat persoon laag/uit zetten zodat ik alleen dat muziek/sound hoor maar die persoon niet
• Makkelijke tool die niet te ingewikkelt is.
Please mensen, dit prog heb ik hard nodig.. Kheb de search al gebruikt, kben niet ver genoeg gekomen of niks bruikbaars gevonden zoals al gezegt is hierboven.
Of als er mensen zijn die een stem voor mij kan weghalen in de muziek dan hoor ik het graag. Contact me dan via MSN: alex_toppenberg@hotmail.com dan stuur ik het bestand wel.
Alvast heel erg bedankt
Hier paar voorbeelden:
• Een stukje van muziek ' pikken' (knippen) en bij dat andere muziek plakke.
• Voice van dat persoon laag/uit zetten zodat ik alleen dat muziek/sound hoor maar die persoon niet
• Makkelijke tool die niet te ingewikkelt is.
Please mensen, dit prog heb ik hard nodig.. Kheb de search al gebruikt, kben niet ver genoeg gekomen of niks bruikbaars gevonden zoals al gezegt is hierboven.
Of als er mensen zijn die een stem voor mij kan weghalen in de muziek dan hoor ik het graag. Contact me dan via MSN: alex_toppenberg@hotmail.com dan stuur ik het bestand wel.
Alvast heel erg bedankt