Wie in ASSEN en Omstreken een metaal-gaten zaag ?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
Hallo, zoals de titel al zegt wil ik in mijn metalen case een gat maken voor een fan... De diameter is 80MM (8cm)

Ik heb hem maar een keer nodig, dus vind ik het zonde om een te kopen, die krengen zijn tering duur :(

Is er iemand in Assen of Omstreken die zo'n gatenzaag heeft en hem ff uit wil lenen?, ik wil er best wel een kleine vergoeding voor geven, je mag erbij wezen als ik het gat maak, dan mag die ook meteen weer mee.

Alvast Bedankt :)
GRZ; Emil
Email: psygho@hotmail.com

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Je kunt ook gewoon een metaalzaagje in een decoupeerzaag doen. Heb ik ook gedaan. Werkt perfect! Doe wel iets onder decoupeerzaag (iets van een doek ofzo) anders gaat de verf van de kast af heb ik bemerkt :'(

Verwijderd

decoupeerzaag is inderdaad een optie! persoonlijk zou ik mijn grote vriend de dremel ter hand nemen!

Verwijderd

Heb het ook gewoon met metaalzaagje in decoupeerzaag gedaan, bij mij bleef de verf er gewoon op. Het aftekenen is wel klote.

• PsYgHo
Ach het aftekenen is wel simpel:

een stukje dik (isoleer)tape op het midden punt plakken en je passerpunt daarinprikken! :) Stelt nix voor
Maar ja ik gebruik liever een gatenzaag!

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Assen is niet echt in de buurt

Ik woon in Emmeloord (Flevoland, noordoostpolder)

Dit is het setje
Afbeeldingslocatie: http://www.cows.demon.nl/Casemod/Modtool.jpg

• PsYgHo
ja mooi, maar ja dat is dus niet te doen, Groningen en hoogeveen nog wel, dan houd het ook echt wel op! Is er dan geen in de buurt met dit speelgoed ?

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Moet je even een weekje wachten,
dan ga ik een kopen.
Ik woon in anloo

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Waarom gebruik je geen slijptol? Die mag je wel van me lenen. Kwoon in Grunn:)

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dremel! :)
Een vriend van mij heeft vandaag zo'n ding gekocht. Stoer dingetje :) Tot nu toe alleen op het karton van de doos uitgeprobeerd, ging erg goed. Ga binnenkort m'n case maar eens bewerken.

• PsYgHo
Dremel!:(, (PROXXON, heb ik 8-)) maar ja ik wil gewoon een gatenzaag nix proxxon:) of dremel of ha slijptol, dekoepeerzaag, :(

GEWOON EEN GATENZAAG!!!

Verwijderd

als jij zo'n proxxon apparaat hebt, dan kan het daar echt wel prima mee hoor....

naja, als jij een gatenzaag wil : your choice ...
Pagina: 1