Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Toevoegen prijs Wintelco

Pagina: 1
Acties:

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Waarom kan ik geen prijs toevoegen voor een product bij Wintelco, zij hebben toch geen abbo of wel soms. De naam is in ieder geval gewoon zwart.
Is er ergens terug te vinden welke bedrijven een abbo hebben.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waar probeer je dit precies? Bij welk product? Ik heb net even getest en het werkt bij mij wel gewoon :) .

• mlevd
Ik wilde een prijs toevoegen bij de Canon 300D en dat lukte niet.
Her gekke is dat ik de wijziging wel links zie staan , maar niet in de tabel. Terwijl ik toch het filter op alle landen heb staan.

[ Voor 51% gewijzigd door mlevd op 27-06-2004 14:02 ]

• Harm
  • Niet online
Dat product wordt door heel erg veel shops aangeboden. Daardoor zie je standaard niet alle aanbieders. Je prijs is echter wel gewoon toegevoegd, zoals je kunt zien als je onderaan op het linkje 'Toon alle resultaten' klikt :) .

• mlevd
Ah, ok. Wat is dan het verschil tussen jouw instellingen en de mijne, die kan ik namelijk zo snel niet vinden.

• Harm
  • Niet online
Onderaan de originele pagina (zonder extra instellingen) staat een linkje (naast het dropdownmenu met alle producten in je huidige categorie). Standaard zie je maximaal 25 productaanbieders ofzo. Als er dus meer aanbieders zijn, dan zie je die niet in één keer. Daarvoor is het de functie 'toon alle resultaten' dus :) .

[ Voor 2% gewijzigd door Harm op 27-06-2004 14:12 . Reden: BTW ]

• mlevd
OK, thanks. Weer wat geleerd ;)

Afgehandeld dus bij deze.
Pagina: 1