ik ga bij mijn ouders langs en ik krijg te horen dat de printer het niet doet en of ik er even naar wil kijken. meestal is dat gewoon een paar knopjes indrukken of een keer resetten en dan doet ie het weer, maar deze keer krijg ik hem niet meer aan de praat. Het is een HP 930C en het middelste oranje lampje knippert continu. als je op het nopje drukt boven dit lampje haalt het printer er 1 leeg velletje papier doorheen, maar stopt daar mee voordat ie klaar is waardoor het papier vast komt te zitten in de printer. Volgens m'n ouders doet de printer het niet meer sinds hij er een keer meerdere velletjes papier tegelijk doorheen haalde, en toen klem kwam te zitten. Mama had toen hardhanig het pappier eruit gesnokt en toen deed ie het plotseling niet meer 
lang verhaal kort: in de handleiding staat geen oplossing, en ik breng hem liever niet terug naar de winkel. Weet iemand hoe ik dit prolbeem kan oplossen?
lang verhaal kort: in de handleiding staat geen oplossing, en ik breng hem liever niet terug naar de winkel. Weet iemand hoe ik dit prolbeem kan oplossen?