ik heb gisteren nieuwe bios chips gehaald bij tweakstore omdat mijn oude corrupt waren. die nieuwe er in gedaan zo als hij er in moet en toen de pc aan gezet maar geen boot. dus ik heb alleen het nodige aan gesloten en de rest niet en heb mijn draadloos tobo verwisseld met een met draad. toen weer pc aan maar weer geen boot nu knipperen de num, caps en scroll lock leds (mijn draadloos tobo heeft geen leds) constant in het zelfde tempo.
nu heb ik dit wel eens eerder gedaan met succes dus ik snap niet waarom hij het nu niet doet. heb in de search, faq en de online manual zitten zoeken maar vind hier niks over. vind wel stuff over de bios maar het meer en deel heb ik al gedaan of werkt niet.
het vervelende is dat ik nu nog maar 1 bios chip heb en daar boot hij niet mee, de tweede had een verbogen potje dat heb ik recht gebogen en toen gebruikt met gevolg dat het potje afbrak(gelukkig stond te pc nog niet aan).
ik heb dfi al gemailt over hoe en wat voor een nieuwe bios chip.
ik heb al veel key combos geprobeerd maar niks ook cmos clear werkt niet.
ik vind het raar met die knipperende leds, een tijd terug heb ik die bios chip vervangen, toen gewoon mijn draadloos tobo gebruikt maar die heeft geen leds dus ik weet niet of het zo hoort of niet.
mijn specs:
xp3000+
infinity nf2 ultra
sapphire 9600xt
quantum fireball 13gig
truepower 550w
stock amd koeler
extra specs maar niet aangesloten:
2 maxtors 160gig in raid0
leadtek tvkaart
weten jullie iets te doen of een oplossing anders moet ik maar weer eens lang tweakstore en ik woon niet zo dicht bij dus dat is mijn laatste optie.
nu heb ik dit wel eens eerder gedaan met succes dus ik snap niet waarom hij het nu niet doet. heb in de search, faq en de online manual zitten zoeken maar vind hier niks over. vind wel stuff over de bios maar het meer en deel heb ik al gedaan of werkt niet.
het vervelende is dat ik nu nog maar 1 bios chip heb en daar boot hij niet mee, de tweede had een verbogen potje dat heb ik recht gebogen en toen gebruikt met gevolg dat het potje afbrak(gelukkig stond te pc nog niet aan).
ik heb dfi al gemailt over hoe en wat voor een nieuwe bios chip.
ik heb al veel key combos geprobeerd maar niks ook cmos clear werkt niet.
ik vind het raar met die knipperende leds, een tijd terug heb ik die bios chip vervangen, toen gewoon mijn draadloos tobo gebruikt maar die heeft geen leds dus ik weet niet of het zo hoort of niet.
mijn specs:
xp3000+
infinity nf2 ultra
sapphire 9600xt
quantum fireball 13gig
truepower 550w
stock amd koeler
extra specs maar niet aangesloten:
2 maxtors 160gig in raid0
leadtek tvkaart
weten jullie iets te doen of een oplossing anders moet ik maar weer eens lang tweakstore en ik woon niet zo dicht bij dus dat is mijn laatste optie.
[ Voor 3% gewijzigd door ikman op 27-06-2004 22:00 ]