Zoals de titel al een beetje aangeeft. Ik heb hier een usb-hd liggen die ik tot grote tevredenheid gebruik voor het heen en weer slepen van een zooi bestanden.
Nu wil ik deze graag laten synchroniseren met een aantal pc's, waarbij ik specifiek de mappen wil aangeven en het programma moet dus snappen wat er anders is aan elke pc.
Verder moet het programma wel snappen dat ie de nieuwste bestanden moet overnemen en niet een complete dump (maar dat lijkt me logisch).
Namelijk op de volgende configs:
- WinXP Home meerdere mappen
- WinXP Pro meerdere mappen
- Win2000 sp4 op een netwerkschijf een bepaalde map (op mijn werk)
- Liefst ook nog Win98
Bij de pc op mijn werk heb ik overigens geen admin-rechten... (misschien kan ik automatisering eens heel lief aankijken...).
Ik heb zelf nul verstand van programma's die aan sync doen en ik weet ook niet of dit allemaal mogelijk is? Iemand een tip voor een programma?
Nu wil ik deze graag laten synchroniseren met een aantal pc's, waarbij ik specifiek de mappen wil aangeven en het programma moet dus snappen wat er anders is aan elke pc.
Verder moet het programma wel snappen dat ie de nieuwste bestanden moet overnemen en niet een complete dump (maar dat lijkt me logisch).
Namelijk op de volgende configs:
- WinXP Home meerdere mappen
- WinXP Pro meerdere mappen
- Win2000 sp4 op een netwerkschijf een bepaalde map (op mijn werk)
- Liefst ook nog Win98
Bij de pc op mijn werk heb ik overigens geen admin-rechten... (misschien kan ik automatisering eens heel lief aankijken...).
Ik heb zelf nul verstand van programma's die aan sync doen en ik weet ook niet of dit allemaal mogelijk is? Iemand een tip voor een programma?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |