Toon posts:

amd athlon proc. op socket 462 mogelijk?q

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn MSI moederbord met Socket 462 heb ik opgeblazen. 8)7
Nu wil een nieuw moederbord kopen, maar ik heb nog een mooie processor van 1,1 Ghz liggen. Deze past vlekkeloos op socket 462, maar past deze ook dan op socket A? Ik ben een beetje leek op mobo gebied. (vandaar die blow-up)

Specs 'oude mobo':
MSI 6378, Socket 462, AMD Duron processor 750 Mhz.

Nieuwe processor:
AMD Athlon AX 1700 DMT 3C (1,1 Ghz)

De nieuwste moederborden zijn voorzien van socket A. of 462 nog te krijgen is weet ik niet. Afijn. Kan ik zo'n fijn nieuw moederbordje kopen?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

So462 == Socket A ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_

Ik bestel meteen een nieuwe bordje. :P

Verwijderd

idd S462 is socket A :).
Als je overweegt om een nieuwe moederbord te kopen daan raad ik jou Abit NF7 serie's want aangezien dat je een goeie overclock cpu hebt kan je best wat uit die ding halen :) . Mocht je dan niet willen overclocken dan zou ik gewoon bij MSI blijven.

Verwijderd

Topicstarter
Nu, mijn oog is gevallen op de ASUS A7V8X-X. deze kost bij MyCom 58,-. Voor wat dat ding kan vind ik het een prima prijs. Het moederbord is voor mijn server, dus veel vereisten qua snelheid en grafica zijn er niet. 1,1 ghz is meer dan genoeg.
thanx voor de tip.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:44
Beetje zoekert dit :P In de FAQ is het ook wel ergens terug te vinden. Anyway, je hebt je antwoord, veel succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.