Toon posts:

MSN messsenger kuren op somige accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het gezeik begon een week geleden... ik heb drie accounts die ik op verschillende PC in het huis draai...

2 daarvan begonnen moelijk te doen. Als mensen mij aanmeldde(n?) en ik klik op accept krijg ik de melding <$username> could not be unblocked, please try again later. Ik kan dan WEL met me zpraten, maar ze zien me als off-line, en cammen etc werkt niet... als ik iemand block- daarna unblock, zelfde probleem... Het gekke is- en m'n 3de account heb ik nergens last van.. het is dus geen lokaal probleem (bij een vriend van me - zelfde probleem als ik me daar aanmeld) dus... Weet eimand hoe dit komt? MSN servers weer te druk oid? NYAH!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
heb je al een mail naar msn gestuurd? misschien is er iets met je account aan de hand?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Is het een hotmail account ? zo ja, dan kan je denk ik beter een mailtje naar de support van hotmail sturen

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Probeer dit eens: Extra => Opties => Privacy => "Alleen personen in mijn lijst Geaccepteerd..." uit zetten.

Verwijderd

Ja precies! Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik kan een iemand in MSN niet meer unblocken. Als ik die persoon unblock gaat het goed. Ga ik dan offline of restart ik MSN dan is die persoon weer geblocked. Ik heb proberen te unblocken met righclick->unblock en ook via de privacy tab in options. Zelfs in Trillian heb ik hetzelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan... andere accoutn die wel werkt heeft zelfde settings <zucht> trilliant kan er ook niets mee =/

@hieronder

ik ben blij dat meer mensen er last vna hebben- tenminste.. als het een "nieuw" probleem is.. gaaf nl. aan dat het iets is wat hoogstwaarschijnlijk over een weekje weer normaal werkt... *keeps fingers crossed*

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 16:45 ]

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
bijna hetzelfde hier

2 accounts 1 daarvan is een hotmail de andere op een oude quicknet

de gene via hotmail kan ik mensen niet blokkeren , probeer het later opnieuw zegt het systeem dan ! erg irritant !

w8 op microsoft tot ze het probleem kunnen oplossen !

Verwijderd

Ik hoor van verschillende kanten ook dezelfde problemen. Maar alleen waar mensen dus 3 of meer accounts onder hetzelfde IP gebruiken. Misschien is het wel een beperking voor die apen die 20 accounts hebben omdat ze anders hun 3500 'vriendjes' niet kwijt kunnen. ;)

Zou best kunnen dat het al kan met 2 accounts. Ehm, al geprobeerd om je .NET passports uit XP te donderen enzo? Configuratiescherm - Gebruikersaccounts ofzoiets.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 16:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
yup.. zie startpost.. geen lokaal probleem... zelfs op random laptop @ dailup.. O_O

verder... MS doet niet moeilijk over meerdere accounts @ 1 IP.. anders scholen... etc... dus dat zal het niet zijn.. =/

@hieronder wij hebben dus hetzelfde? mooi. sorta. hoelang heb je het precies? Ik verwacht dat er een miscommunicatie is naar MS server (kan niet worden unblocked)... =/ dus die persoon ziet me niet online- msn servers weten immers niet dat ik vind dat hij mn status wel mag zien- maar ik kan wel blah blah tegen em doen, want hij staat niet op blok, en heeft mij ook niet op blok. voor zover ik weet worden er flags naar msn servers gestuurd... dus tot zover gaat mn theorie op

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 02:15 ]

Verwijderd

Ikzelf heb maar 1 account. Altijd al gehad. Probleem ligt toch echt bij microsoft lijkt me. Op random pc en andere os (win98, win2k, winxp) lost ook niks op. Vreemde is dat ik ook messenger@microsoft.com in me block list heb, en die krijg ik niet weg?

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Misschien al geprobeerd:
1. Verwijder contact
2. Sign in met Trillian
3. Indien ie er nog staat verwijder opnieuw
4. Sign in met Messenger, check of de contact er nog is: zo niet:

1. Voeg opnieuw toe.
2. Sign weer opnieuw in, en kijk of ie geblockt is? :+

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Verwijderd

ok ik heb de contact gedelete in MSN en Trillian. Maar in MSN staatie weer in de block lijst bij "privacy" ookal heb ik'm eerst ge-unblocked. Telkens als ik'm uit blocked lijst haal komtie weer terug in blocked als ik me opnieuw aanmeld. :/

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 20:03 ]

• Ghostface
Ik had dus het probleem met msn dat ik mensen niet kon blokkeren zoals eerder gemeld zie het antwoord van support microsoft/msn !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste *****

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Messenger.

Het spijt ons te horen dat je problemen ondervindt met MSN Messenger. Dit is natuurlijk erg vervelend, en we willen je graag helpen hiermee om samen het probleem op te lossen.

Je probleem wordt veroorzaakt doordat je te veel contact personen hebt. Je kunt maximaal 150 contactpersonen toevoegen aan je lijst. Je hebt er 246.
Let wel even op het volgende.
MSN heeft de contactgegevens in een aantal van haar populairste producten samengevoegd, zodat je nu makkelijk toegang hebt tot alle contactgegevens, ongeacht het programma dat je gebruikt. In de volgende MSN-producten worden de contactgegevens nu gedeeld:
MSN Messenger
MSN Hotmail
MSN Explorer
Houd het volgende in de gaten wanneer je een gecombineerde lijst met contactpersonen gebruikt:
Als je wijzigingen aanbrengt in je e-mailgroepen in een van de producten die hierboven zijn genoemd, worden deze wijzigingen ook aangebracht in de andere producten. Als je de wijzigingen niet ziet in MSN Messenger, moet je je afmelden en opnieuw aanmelden.
Contactpersonen die geen deel uitmaken van een groep, worden nu bovenaan weergegeven in de lijst met contactpersonen van MSN Messenger.
Als je dezelfde groepen hebt in je lijst met contactpersonen van je e-mail en van MSN Messenger, worden er twee groepen weergegeven met dezelfde naam, waarbij de naam van één groep wordt gevolgd door (Messenger), bijvoorbeeld Familie (Messenger).
Om contact personen te verwijderen ga je als volgt te werk.

Klik In het hoofdvenster van MSN Messenger met de rechtermuisknop op de naam van een contactpersoon en klik vervolgens op Contactpersoon verwijderen.
De contactpersoon wordt verwijderd uit je contactpersonenlijst, maar niet uit je lijst Geaccepteerd. De contactpersoon kan nog wel jouw on line status bekijken en tekstberichten naar jou verzenden.
Als je dit niet wilt, klik je op Opties in het menu Extra.
Klik op de tab Privacy.
Klik met de rechtermuisknop in je lijst Geaccepteerd op de naam van degene die je uit de lijst wilt verwijderen en klik vervolgens op Verwijderen. Als Verwijderen niet beschikbaar is, selecteer je de naam en klik je op Blokkeren.
Opmerkingen
Je kunt iemand niet uit je lijst Geaccepteerd verwijderen als die persoon jou in zijn of haar lijst Geaccepteerd heeft staan. Je kunt dan de persoon blokkeren, zodat deze jouw online status niet meer kan zien en ook niet via MSN Messenger contact met je kan opnemen.
Personen in je MSN Messenger-contactpersonenlijst die zijn geblokkeerd op het moment dat je ze verwijdert, blijven geblokkeerd.
Zelfs wanneer iemand niet in jouw contactpersonenlijst of lijst Geaccepteerd voorkomt, kan deze persoon nog steeds contact met je opnemen tenzij je hem/haar blokkeert. Als je wilt zorgen dat niemand die niet in jouw lijsten voorkomt, contact met je opneemt, verplaats je Alle andere gebruikers uit je lijst Geaccepteerd naar je lijst Geblokkeerd.
Wanneer je nog meer vragen hebt dan horen we die graag.

Met vriendelijke groeten,

Heerco
MSN Messenger Support Team

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-08 23:31
ik heb dus een .net passport en heb dit probleem:

toen ik net terug kwam van m'n werk, had ik een hele andere msn naam als m'n eigen naam, terwijl een vriend van me gewoon m'n eigen naam zag. Ik heb me nu dus afgemeld, maar nu kom ik er niet meer op . Ik krijg niet foutmelding dat wachtwoord verkeerd is ofzo, maar als hij zich aanmeld blijft msn zeg maar hangen, maar je ziet wel nog t zandlopertje staan.

met e-messenger zie ik gewoon wel alles perfect

Verwijderd

@Ghostface, lijkt me wel grote onzin.. Ik heb geen @hotmail.com account ik gebruik MSN Hotmail niet en MSN Explorer gebruik ik ook al niet, en in men MSN Messenger heb ik 128 mensen staan.
Toch krijg ik van een 5 tal die ik recent heb toegevoegd of zij mij die problemen, als ik me aanmeld zie ik van die berichtjes dat die persoon me wil toevoegen, als ik dan op ok klik dan geeft ie een bericht dat ie de blokkade niet kan opheffen.
Ook zien die mensen mij als offline :/

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is heir verdwenen. geef het nog een paar dagen ;) blame MSN servers...

Verwijderd

Is hier nu ook verdwenen maar ben niet zeker of het door mijn actie komt of niet.
Ik heb dus in preferences > private daaro, die lijst.
Alle mensen waarvan ik de nick diet zag en die dus uit mijn lijst staan, allemaal naar blokkeer.
En daarvan iedereen proberen te wissen, dat ging van iedereen die mij niet in de lijst het, en de rest dan terug naar allowed gezet.
Nu zien ze me wel :)
En geen probleempjes meer, misschien helpt het jullie ook ;)

• Ghostface
@ThaGroove

zou kunnen wat je zegt , maar ik heb een hele zooi mensen uit me luist gegooid die op de block lijst stonden , en nu kan ik wel weer mensen blocken !

dus ergens zat toch de oplossing !
Pagina: 1