Toon posts:

Powerpoint overgang slides

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wellicht dat iemand hier een oplossing voor heeft. Ik heb met powerpoint XP een presentatie gemaakt met veel foto's en achtergronddeuntjes/mp3-tjes e.d. Hoe fix ik het nu dat er een mooie overgang tussen de slides maak zodat een muziekje op slide 1 mooi overgaat in het muziekje op slide 2 of iets dergelijks tussen beide slides in? Nu breekt steeds ieder muziekje 'grof' af en begint de volgende slide met foto's en start er een nieuw muziekje. Enig idee iemand om deze overgang wat te 'finetunen'?

Alvast dank!

Verwijderd

Ik heb dat ooit ook eens geprobeerd en toendertijd (powerpoint 2000 ofzo) was het volgens mij onmogelijk. Ik weet niet of dat met XP wel mogelijk is. Ik ben bang van niet...
Al de "help" van Powerpoint XP geraadpleegd?

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ook al. Tis inderdaad lastig. Maar bedankt voor je reactie

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19
Ik heb hier ook naar zitten zoeken in XP maar het lukte mij ook niet. Je kunt wél dacht ik mediaplayer gebruiken om filmpjes af te spelen. Dus als je die ook kunt gebruiken om mp3's af te spelen dan kunnen zewellicht overlopen.

maar goed succes ermee, ben benieuwd of het lukt.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07
Misschien dat je met een audiobewerkingsprogramma als Audio Edit Deluxe (trial versie http://www.mystikmedia.com/audioedit.asp ) 1 lange MP3 file kan maken van de verschillende stukjes mp3 die je nu hebt en je slides daar qua tijdsduur op kan afstemmen ?

Ligt aan je soort presentatie natuurlijk, als je er iets bij moet vertellen en je geen exacte tijdsduur hebt, gaat dat niet werken.

Verwijderd

Topicstarter
He top, das een goed idee. ga ik eens proberen. Thanx

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:16
Als je iets gaat vertellen is een muziekje keistorend, dus niet echt aan te raden. Behalve is speciale gevallen natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga echter niets zeggen. Ik ga de presentatie via een beamer op een scherm projecteren als een soort van filmpje.
Pagina: 1