Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
De trial is toch maar 30 dagen bruikbaar?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is dat relevant dan? Misschien wil hij het pakket wel alleen kopen als er een GUI voor bestaatBor_de_Wollef schreef op 27 juni 2004 @ 11:16:
De trial is toch maar 30 dagen bruikbaar?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
de trail is zelf maar 15 dagen geldig om te updaten maar het gaat er mij idd om of er een goede gui voor bestaat je hebt wel een meegeleverd webmin module maar ik heb op mijn desktop liever een gui zoals die in windows ook bestaat voor kaspersky
Kaspersky levert geen GUI, en ik denk ook niet dat die er gaat komen : Bijna iedereen gebruikt de scanner in daemon mode in bv te koppelen aan een mailserver. Dan is een GUI vrij nutteloos.lordgandalf schreef op 27 juni 2004 @ 11:24:
de trail is zelf maar 15 dagen geldig om te updaten maar het gaat er mij idd om of er een goede gui voor bestaat je hebt wel een meegeleverd webmin module maar ik heb op mijn desktop liever een gui zoals die in windows ook bestaat voor kaspersky
Ja okee maar kaspersky levert het als Ant-Virus for Workstations teminste mijn versie dan en er zit een webmin plugin bij maar ik zie wel gui`s voor andere virusscanners maar voor kaspersky heb ik er nog geen gevonden
BTW: ik gebruik kaspersky ook in deamon mode voor mijn mail server maar voor op een desktop vind ik een GUI net iets makkelijker dan een webmin plugin
BTW: ik gebruik kaspersky ook in deamon mode voor mijn mail server maar voor op een desktop vind ik een GUI net iets makkelijker dan een webmin plugin
Gebruikersgemak?Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 13:16:
Waarom heb je die GUI nodig dan??
Niet iedereen is CLI-geil
ik overigens wel
micheljansen.org
Ik heb um niet perse nodig maar op een desktop is het vindt ik gewoon makkelijk dat ik via een gui mijn viruscanner kan in stellen en niet zoals ik nu doe via een webpage (webmin) of met een command line mijn systeem moet gaan scannen.
Verwijderd
Sorry, maar je gaat Windows virussen scannen in Linux via een GUI? Heb je ook wine draaien ofzo?
nee ik ga geen windows virussen scannen via linux maar ik wil gewoon het zekere voor het onzekere en daarom heb ik een virusscanner op mijn pc okee ik weet het linux kent bijna geen virussen maar toch beter voorkomen dan genezen.
Maar wat uit de reacties kan opmaken moet ik het dus met de webmin component doen ???
Maar wat uit de reacties kan opmaken moet ik het dus met de webmin component doen ???
Of je schrijft zelf een mooie frontendlordgandalf schreef op 28 juni 2004 @ 08:31:
nee ik ga geen windows virussen scannen via linux maar ik wil gewoon het zekere voor het onzekere en daarom heb ik een virusscanner op mijn pc okee ik weet het linux kent bijna geen virussen maar toch beter voorkomen dan genezen.
micheljansen.org
Pagina: 1