Toon posts:

H&B Home Cinema HT-6500 (DivX + XviD)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, in mijn zoektocht naar een goeie standalone DivX player kwam ik viavia op de site van H&B terecht. En daar staat me een setje!! Zo'n beetje alles wat je kan verzinnen zeggen ze dat hij pakt...

Hieronder wat links:

http://www.hb-direct.com/EN/P_40.html

http://www.hb-direct.com/pdf/info_EN_HT-6500.pdf (De Product Data Sheet)

Ik heb 'm zien staan, weliswaar in Frankrijk, voor 199 euro. Iemand bekend met deze set of is-ie echt helemaal nieuw?

Verwijderd

H&B... kom ik dom over als ik zeg dat ik dat niet ken?
Verder ben ik niet zo'n fan van die "all in one home theatre" setjes :X .

MEESTAL blijft het bij deze dingetjes bij een aardig design, alhoewel dat ook nog een kwestie van smaak blijft...

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
H&B had toch ook zo'n KiSS (DP-450/-500) kloon gemaakt? en dit setje ziet er best lekker uit :), hopelijk komt zoiets ook in de gewone winkels, want veel mensen willen niet via internet bestellen en helemaal niet uit het buitenland :), ikzelf heb een Yamada DVX-6000 en die speelt alles perfect :) (behalve de Pro features van MPEG-4...) als ik nog geen MPEG-4/DVD Player had, zou ik ook wel naar deze zoeken :) hij ziet er ook wel leuk uit, en die boxjes erbij zullen wel van redelijke kwaliteit zijn, op mijn Yamada zit nu de Philips A2.610 (5.1) speakerset... en die vind ik lekker geluid hebben :)...
Alleen van deze heb ik niet echt iets gelezen... mischien is die pas nieuw :).

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Kan alleen wat zeggen in het algemeen over H&B....

en dat is dat het een :r merk is... Hebben er dvd-spelers en recorders van gehad in de winkel... ik vind het vreselijk spul, het is echt slecht te noemen....

Verwijderd

misschien een rare schop ineens maar ik was zo aan het zoeken naar een DivX Player die dus ook XviD speelt aangezien series tegenwoordig bijna allemaal uitkomen in XviD en ik die graag op een standalone wil kijken op een BreedbeeldTV.

Maar heeft iemand (misschien topicStarter) ondertussen dit setje al eens in het echt gezien (zo ja waar?) of wellicht gekocht zelfs?

Voor de rest is er heel weinig te vinden (Got, Google, kieskeurig) over dit setje of over de leverancier. Echter die prijs (138€) is natuurlijk belachelijk laag voor een set met de kunsten die hij zou moeten kunnen.

Eigenlijk is het ook gewoon het proberen waard natuurlijk }).

Iemand anders nog hierover iets te zeggen of links of reviews of..........¿