Probleem openen PSD in Photoshop CS

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:25
Ik heb een PSD gemaakt in photoshop CS, meerdere lagen, mappen, kleuren in layervenster enz. beschrijvingen overal bij.

Ik heb file zelf + backup ervan.
Na afsluiten photoshop en later weer opnieuw willen openen geeft photoshop CS zowel bij het orginele bestand als de backup de melding (helmaal aan het eind bij openen) "could not complete your request because of a program error".
via file browser of "open as" wil het ook niet.

Nu laat ik me natuurlijk niet zo heel snel uit het veld slaan en wat blijkt, andere adobe programma's (illustrator en imageready) openen het bestand zonder problemen. In illustrator maakt ie natuurlijk van alle lagen non-editable, en kan ik die export psd wel openen in photoshop, maar heb ik niets meer aan...
Als ik in imageready de file opnieuw opsla, kan ik hem alsnog niet openen in photoshop ;(

Nu vroeg ik me af of iemand dit eerder heeft gehad? En of er oplossing voor is?

[ Voor 4% gewijzigd door Arnold op 27-06-2004 01:20 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Als ik dit zo lees is er gewoon serieus iets mis met je Photoshop installatie, en niet met je bestanden. Heb je al geprobeerd het opnieuw te installeren?

en hoort dit niet beter in SA thuis?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Arnold
dawuss schreef op 27 juni 2004 @ 01:22:
Als ik dit zo lees is er gewoon serieus iets mis met je Photoshop installatie, en niet met je bestanden. Heb je al geprobeerd het opnieuw te installeren?

en hoort dit niet beter in SA thuis?
Dit is enige file waar hij een probleem van maakt, maar ga zo ook wel reinstall proberen denk ik dan maar...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

software, geen w of g => SA

Intentionally left blank

• Arnold
Opnieuw Installeren heeft niet gewerkt :{

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Die error heb ik ook een paar keer gehad. Ik heb toen m'n scratchdisk op een andere schijf gezet en volgens mij was het daarmee verholpen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1