Toon posts:

Andere videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heej, ik wilde een andere videokaart installeren bij mn vriendin (oude nvidea 64mb) maar hij past niet...

dit is informatie over de computer

http://groups.msn.com/_Se...PG?dc=4675478125508262758

is er een manier om het alsnog te installeren of moet ik een speciale videokaart kopen? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo past hij niet? In het AGP slot, PCI slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik zie dat je in het verkeerde forum zit , je moet in Videokaarten en Beeldcontrollers zijn. Maar voor je probleem: Er zit een interne grafische kaart op , wat kan betekenen dat er geen AGP slot op zit. Je hebt dan 2 mogelijkheden , of een pci kaart , of een ander moederbord :)
swampy schreef op 27 juni 2004 @ 01:07:
Wat bedoel je met "hij past niet"

Welke videokaart....
heeft dat moederbord wel een AGP slot en is het een AGP 4x slot...

Ik denk dat je een 4x/8x agp kaart hebt en die in een oud AGP slot 1x/2x probeert te duwen. Dat gaat natuurlijk niet.

Oh ja, dit is het verkeerde subforum... zou handig zijn als je het onder videokaarten zet volgende keer!
Volgens mij is dat allemaal compatible. Hij zegt trouwens dat het om een oude nvidia gaat , dus iets van een Geforce 3 of ouder. Dat is allemaal agp 4x , wat altijd in een agp slot moet passen.

[ Voor 55% gewijzigd door Raku op 27-06-2004 01:08 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Wat bedoel je met "hij past niet"

Welke videokaart....
heeft dat moederbord wel een AGP slot en is het een AGP 4x slot...

Ik denk dat je een 4x/8x agp kaart hebt en die in een oud AGP slot 1x/2x probeert te duwen. Dat gaat natuurlijk niet. ( weest blij, anders is je kaart gaar )

Oh ja, dit is het verkeerde subforum... zou handig zijn als je het onder videokaarten zet volgende keer!

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 27-06-2004 01:07 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Urb, welkom op GoT. Dit forum (TMF) is bedoeld voor de 'moddereters' op de Tweakers.net frontpage, niet voor problemen met videokaarten. Videokaarten horen thuis in V&B, maar ik move deze niet daarnaar toe omdat je topicstart te mager is voor wat we van users hier verwachten.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens aandachtig door, en dan vooral het deel over topicstarts. Dan weet je hoe het er hier op GoT aan toe gaat, en wat je aan voorwerk hoort te doen voordat je een topic opent. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.