Ik moet weer aans aan de upgrade geloven. Ik ben er al uit dat het weer een intelletje gaat worden. Nu zit ik alleen een beetje met een dilemma. Sinds een paar dagen is de nieuwe socket te koop, de S775, nou allemaal leuk maar als je dat wil draaien zijn er maar een paar mobo's met die socket. Ik vond een mooie van Asus, blijkt dat er ALLEEN maar een PCI Express x16 op zit?? Verder zit er nog DDR2 ondersteuning op.
Nu heb ik een aantal vragen, ik zal ze voor het gemak even nummeren:
1. Is er op het moment een moederbord met AGP EN PCI Express x16 erop,(komen die er uberhaupt?) zodat ik later nog een nieuwe videokaart kan kopen, heb namelijk net een aantal maanden een nieuwe GeForce.
2. Komen er op korte termijn al PCI Express kaarten uit, en zo ja weet iemand ongeveer wanneer? (Heb wel iets gelezen over een AGP->PCI x16 bridge)
Alvast bedankt, ik ga ook nog ff verder zoeken!
P.S. Iemand nog aanrader voor een intel configje misschien?
Nu heb ik een aantal vragen, ik zal ze voor het gemak even nummeren:
1. Is er op het moment een moederbord met AGP EN PCI Express x16 erop,(komen die er uberhaupt?) zodat ik later nog een nieuwe videokaart kan kopen, heb namelijk net een aantal maanden een nieuwe GeForce.
2. Komen er op korte termijn al PCI Express kaarten uit, en zo ja weet iemand ongeveer wanneer? (Heb wel iets gelezen over een AGP->PCI x16 bridge)
Alvast bedankt, ik ga ook nog ff verder zoeken!
P.S. Iemand nog aanrader voor een intel configje misschien?