Toon posts:

Wat o wat? plz reply

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een g-force2 kaart te halen,maar het aanbod is zo groot.
Wie heeft er een tip?
Ik wil niet meer als fl. 400/600,= neerleggen.
Op dit moment heb ik een AbitBH6 rev1.2 mobo.
Verder een PIII500 en 128 meg 100mhz ram.
Ik heb een 2xAGP slot, kan een kaart die 4xAGP is ook op een 2xAGP slot?
Of is een voodoo5 5500 ook een goed alternatef??
:?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Welke je moet nemen weet ik niet. Dat moet je zelf bepalen.. Echt veel verschil zit er niet tussen.
Iig kan een AGP 4x kaart gewoon in een AGP 2x slot.. (uiteraard wel gewoon op AGP 2x :)).

Verwijderd

je moet geen voodoo5 nemen. 3dfx is inmiddels overgenomen door nvidia. Het is nog onduidelijk hoe de support zal zijn voor de 3dfx produkten. In amerika zijn al brieven gestuurd naar winkeliers om de 3dfx produkten uit de winkels te halen. DUS! koop geen voodoo5!. Volgens mij kan je verder beter een geforce mx kopen dan een geforce 2. Een geforce 2 is meer gebaar bij processorsnelheden van 800 Mhz. Hiermee wil ik niet zeggen dat een geforce 2 niet sneller is. Maar dat het snelheids verschil relatief klein is, omdat je processor niet zo snel de data aan kan leveren. Als je binnenkort gaat upgraden naar een thunderbird ofzo of cel2 of duron, dan zou je kunnen overwegen een geforce 2 te kopen . Alleen die dingen zijn zo duur he. je betaal er minstens 700 piek voor. Dat lijkt me veel te duur voor een videokaart. Over een jaar loop je al weer hopeloos achter met zo'n ding, dus het advies is koop nooit de duurste produkten in het assortiment, dat kost je veel te veel geld.

;)

Verwijderd

Net zoals Felisium aanbeveeld, vind ik de Geforce 2mx een mooie optie voor je systeem.