Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] title:react - waar is het "waarom react" topic?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Er was onlangs een topic van iemand die zich afvroeg waarom GoT voor React had gekozen. Ik zit al een kwartier te zoeken, maar kan het niet meer vinden. Ik had gezocht op title:react, en ook op datum, maar ik zie hem echt niet meer. Wellicht weet een mod welk topic ik bedoel en kan even een linkje posten?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
_/-\o_

Vraag blijft: waarom kon ik het met "title:react" niet vinden? Zelfs met een 60 dagen filter kwam ie niet naar boven. Vreemd....

[ Voor 92% gewijzigd door Microkid op 26-06-2004 20:15 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

idd vreemd, maar dit is meer iets voor React Bugs en Featurerequests dan denk ik

Intentionally left blank

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Good point crisp, ik zag deze eerder vanavond al, maar dacht er ff niet aan om hem te moven, momentje :P

Move FA > BUG

Overigens, voor zover ik kan zien is de search index gewoon geupdate vandaag vroeg...dus dat LA topic zou gewoon naar voren moeten komen :?

[ Voor 38% gewijzigd door Remy op 27-06-2004 00:01 ]

LinkedIn
Instagram

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

ff topic titel aangepast ;)

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er zit in de laatste versie van Xapian een bugje, die onze database corrumpeert en ook, volgens mij, dit soort foutjes veroorzaakt (dat documenten niet in de database komen door die corrupties). Al is het alleen maar doordat er allerlei exceptions optreden tijdens het indexeren, waardoor het indexeren steeds niet helemaal afgemaakt wordt...

Anyway, er wordt ook al een tijdje gewerkt aan de oplossing voor deze en een paar andere bugjes, zodra een nieuwe Xapian versie beschikbaar komt zal ik de database opnieuw indexeren. Tot die tijd is het afwachten, want de enige workaround is de complete database opnieuw indexeren, dan treden bovenstaande foutjes niet op... Maar dat is een proces van meer dan twee dagen, dus ook niet echt een oplossing om regelmatig te doen :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik laat nu trouwens alle topics die misten, voor zover ik kon vinden, opnieuw indexeren. Maar dan 1-voor-1, waardoor het een stuk langer duurt, maar niet door 1 foutje een hele batch van 1000 topics niet in de DB komt :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.