Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] Siemens M35i LCD?

Pagina: 1
Acties:

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 17:07
M'n zusje vond dat ze haar oude postbank siemens weg moest doen (lamme batterij)... ik vond van niet :)
hier is iemand die een laptop lcd aan zn pc gehangen heeft, ik dacht dat kan ik ook.
Probleem is dat er niet heel veel typenummer op dat lcd staat. Op het kabeltje staat "3322 126 88921" maar google weet van niks. Op het afdekkapje staat nog "LPH7794-1" en "8641 1" en "Q1147190" en "19". Ook deze nummertjes leveren niks op.
Heeft iemand ervaring met zoiets? Of suggesties voor achterhalen typenummer? Of andere suggesties? Is nl. wel erg gaaf schermpje en volgens mij best duur als je dat ergens los wilt kopen...

Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

U bent de zoveelste deze week, doe eerst eens goed zoeken. Siemens displaytjes zijn zeer moeilijk aan te sluiten, tenzij je skilled genoeg ben om je eigen software te schrijven en uit te zoeken hoe alles aangesloten zit. Over de aansluiting: Siemens is net als Philips een groot fan van allerlei rare bussen zoals de I²C bus, dus best kans dat het zoiets is. Ik geef je in elk geval niet veel kans.

Verwijderd

Heej, check de FAQ ´s ff, daar staat al in dat dat niet kan.
Er zit namelijk ene controler in/bij die alleen maar bedoeld is voor je telefoon en voor niks anders.

Maaruh, Succes! ;)

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 17:07
:X sorry... zal volgende keer de faq lezen
thx voor de reacties iig

Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...