Toon posts:

NIC installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben thuis bezig met internet delen via een router (oude 486 dx) op een 10mbit netwerk. De netwerkkaart is werkend in andere pc, als ik hem in de pc zet waar hij in moet en ik installeer hem (win2k) dan is hij geinstalleerd, reboot ik de pc dan herkend hij de hele netwerkkaart niet meer. is er iemand die mij hierbij kan helpen?, kheb zelfs al fresh install geprobeerd.

de netwerkkaart is een 3com 10mbit kaartje die ik bij m'n chello abbo gekregen heb

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 18:15 ]

Verwijderd

Heb je de drivers van 3Com zelf al eens geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ja die heb ik ookal geinstalleerd, dan kent die de kaart totdat ik de computer opnieuw opstart en dan kan ik alles weer van voor af aan beginnen

• Peveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
FF windows update draaien en dan nogeens proberen?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:26

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Heb je misschien niet de juiste drivers voor je PCI Bridge bijvoorbeeld..

Kijk eens via Computerbeheer / Computermanagement naar je hardware, en via rechtermuisknop "Show hidden devices" Ik weet ff niet hoe dat in het nederlands heet.

Verwijderd

Topicstarter
Peveer schreef op 29 juni 2004 @ 11:30:
FF windows update draaien en dan nogeens proberen?
dit werkt dus niet, omdat netwerkkaart niet werkt kan ik dus niet internetten

Verwijderd

IRQ adressen bekeken? Kan een IRQ conflict zijn, haal je geluids kaart er eens uit en probeer het nog een keer. (en natuurlijk ga ik er even van uit dat alle laatste WIN versies draait en geen spyware en virussen heb!)

Wat ik ook wel eens heb meegemaakt is dat je in de BIOS wake-on-lan moet uit zetten!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 12:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dit proberen
Pagina: 1