Toon posts:

[IIS6] Layout van standaard 'virtuele map' aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, mijn probleem is het volgende:

Ik heb Server 2003 met IIS6 draaien. Daar heb ik een website en een FTP op draaien, en aan mijn website heb ik een 2tal 'virtuele mappen' hangen. Dat wil dus zeggen dat je vanaf het internet met http://server/map in die directory kan rondbladeren. Standaard maakt IIS daar een soort van ASCI MS-DOS achtige layout van en dumpt dat op een html pagina zoals bv hier.

Nou is daar in principe niks mis mee, ware het niet dat ik het graag anders zou zien. Wat ik eigenlijk wil is dat die datum/tijdsaanduidingen niet op de HTML worden getoond. Mijn vraag is alleen ... hoe krijg ik dat voor elkaar?? Ik heb al dik een week het internet rond gestruind op zoek naar een antwoord, maar noch google, noch GoT, noch microsoft.com knowlage base hadden voor mij een antwoord. Vandaar dat ik nu mijn vraag híer stel.

Wie ó wie helpt mij met dit probleem? :)

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:48

SpamLame

niks

Een oplossing voor je probleem heb ik niet, maar mss dat dit helpen kan?

XP-style gebruiken (is van GOTter waarvan ik de naam vergeten ben). werkt iig met apache, mss ook met IIS.

Zelf omheen scripten en als index.html in de mappen zetten.

Verwijderd

Geen idee wat hier valt te zien, de laatste 7 minuten is daar iig geen bitje op te zien...

Waarschijnlijk bedoel je gewoon de HTML-achtige pagina's die je browser laat zien bij navigatie op een FTP server. In dat geval kun je daar niets tegen doen behalve een INDEX.HTML neerzetten met wat je wél wilt laten zien (al ziet iedereen die download of met een ftpprogramma browsed toch wel de extra bestandsinfo).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 12:20:
Geen idee wat hier valt te zien, de laatste 7 minuten is daar iig geen bitje op te zien...

Waarschijnlijk bedoel je gewoon de HTML-achtige pagina's die je browser laat zien bij navigatie op een FTP server. In dat geval kun je daar niets tegen doen behalve een INDEX.HTML neerzetten met wat je wél wilt laten zien (al ziet iedereen die download of met een ftpprogramma browsed toch wel de extra bestandsinfo).
Ik weet niet hoe het komt, maar daar staat toch echt een directory genaamd 'project BBQ', misschien iets beter kijken ;)

maar inderdaad bedoel ik die 'HTML-achtige' pagina die jhe browser laat zien. Maar dat is dus een webfolder en geen FTP site, al zijn de verschillen minimaal. Maar misshcien heeft er iemand een idee dan hoe ik een pub.htm kan maken, die automatisch gevuld wordt met de directory inhoud, maar dan op de manier die ik fijn vind. Het liefste zou ik niet meteen naar PHP of ASP grijpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 18:21 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IIS mag in SA :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate