Ik zoek een programma die mijn volume nog harder maakt, ik heb de set Logitech Z680 en die moeten toch aardig hard kunnen 
nu zoek ik ook mooie sound demo's
thx
nu zoek ik ook mooie sound demo's
thx
http://www.google.com kan je vast helpen aan sound demo's?Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 17:51:
Ik zoek een programma die mijn volume nog harder maakt, ik heb de set Logitech Z680 en die moeten toch aardig hard kunnen
nu zoek ik ook mooie sound demo's![]()
thx
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2004 17:54 ]
1. heb gegoogled en niets gevonden wat het deed.GJ-tje schreef op 26 juni 2004 @ 17:52:
[...]
http://www.google.com kan je vast helpen aan sound demo's?
Volume harder zetten kan toch met de volume knop op de set? En anders heb je toch nog volume regeling in Windows?
1. Dat geef je niet aan in je startpost, dus hoe moeten wij dat wetenVerwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 17:55:
1. heb gegoogled en niets gevonden wat het deed.
2. alles staat open windows, set, software geluidskaart.
3. stomme reply !
Nee, die openingspost van je die is ok ...Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 17:55:
3. stomme reply !
-
Dan koop je speakers die harder kunnen?Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:10:
mja ik woon in een boerderij dus niet echt last van buren + mijn kamer heeft betonnen vloer...
maar ik vind beetje harder toch wel gaaf
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Juicy schreef op 26 juni 2004 @ 18:14:
Nee, die openingspost van je die is ok ...
Lees aub even de FAQ en gebruik daarna eens de search.
[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 26-06-2004 19:11 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
zinloos.Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 19:26:
Of je bent gewoon slechthorend of doof aan het worden?
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Verwijderd
Denk er toch maar eens over na.. Het gaat niet voor niets niet harder hoor.
leoaq.fm // Jeune Loop
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate