[XP] Na problemen harde schijf, veel gegevens kwijt.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
L.S.

Mijn computer was een paar keer gecrashed en de laatste keer heb ik schijfcontrole laten doen en is er denk ik te veel verwijderd.

Mijn PC startte op en al mijn instellingen zijn weg.

- Mijn documten is leeg
- E-mails zijn weg
- Veel pictogrammen op het bureaublad weg.
- Meer van dat soort dingen.

Hoe kan dit? En nog belangrijker, hoe krijg ik het terug?

De gegevens die bijvoorbeeld in "Mijn documten" stonden zijn niet weg, want ik het nog steeds precies evenveel schijfruimte in gebruik als voor dit probleem, maar ik kan het gewoon nergens op de HDD meer vinden.

Ik vermoed zelf dat er iets met bepaalde register-sleutels in de knoei is geraakt, maar ik weetn iet hoe ik dit kan verhelpen.

BVD.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Coach4All

I'm a Coach 4 All

jk_warrior schreef op 26 juni 2004 @ 16:59:

De gegevens die bijvoorbeeld in "Mijn documten" stonden zijn niet weg, want ik het nog steeds precies evenveel schijfruimte in gebruik als voor dit probleem, maar ik kan het gewoon nergens op de HDD meer vinden.
Ook al eens de hele harde schijf afgezocht naar de documenten?
Indien dan nog niet gevonden, backup (indien aanwezig) terugzetten na een nieuwe installatie aanbevolen.... :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Ik heb geen back-up, maar ik hoop dat een nieuwe installatie niet nodig hoeft te zijn.

Al mijn downloads, games en applicaties staan er nog gewoon op alleen de dingen die voor iedere gebruiken van de computer (in XP) anders zijn zijn gewoon weg.

Mijn documenten staat niks meer in.
Email staat er niet meer en bureaublad is bijna leeg.

Het lijkt wel of ik als een andere gebruiker ben aangemeld, maar er is maar 1 gebruiker. Ook staat er bij "documents and settings" ook maar 1 user, namelijk ik.

Verwijderd

Dit probleem heb ik dus ook sinds vanochtend. Iemand een idee? :{

Mail weg, documenten weg, instellingen weg, quick launch weg, etc. De instellingen zijn allemaal terug naar de begininstellingen gezet. Maar al m'n progs zijn nog gewoon geinstalleerd. :{

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 13:01 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Daar kom i k namelijk niks over tegen RFX. Heb je virussen/spyware uitgesloten, is Windows up-to-date./ Heb je iets veranderd of is er wellicht iemand anders op je pc aan de slag geweest... Kan 1001 dingen zijn, en zonder enige info van jouw kant kunnen we dan ook niks anders doen dan gissen wat het zou kunnen zijn. Aangezien we hier op GoT van je verwachten dat je zelf uitgebreid onderzoek doet voor je een topic opent Lees hierover de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.