Toon posts:

Usb Webcam werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zon USB webcam van sweex gehaald. Maar nu doet hij het niet meer in mijn USB...

Als ik em inplug komt dit onder in beeld : plaatje1
Het USB-apparaat wordt niet herkend
Een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat. Klik op dit bericht bij het oplossen van dit probleem

Dus ik denk, dan installeer ik de stuurprogramma's wel handmatig.
Alleen ik kan niets anders selecteren in dit : plaatje2
Selecteer het stuurprogramma dat u voor deze hardware wilt installeren.
Selecteer de fabrikant en het model van de hardware en klik op Volgende. Klik op Bladeren als u een cd-rom of diskette hebt met het stuurprogramma dat u wilt installeren.
Model: Onbekend apparaat

Waarom kan ik geen andere stuurprogramma's installeren ?
Is het mogelijk om op een andere manier de stuurprogramma's derover heen te smijten ?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 23:31 ]

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 06:45
Heb je er geen driver-CD/diskette bij gekregen? Zo ja, probeer die eens?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:15

Tux

Ik denk niet dat dit zoveel te maken heeft met Fotografie, ik denk dat het beter in Overige Hardware past :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
dan zet je et maar in overige hardware....ik ben trouwens niet zo dom dat ik die cd enzo niet heb geprobeerd

Der is gewoon iets niet goed met die USB...ik wil de USB es uitschakelen in de BIOS...hoe kan ik dit doen ? En die pics maken verder niet veel uit :
Er staat gewoon dat het een onbekend apparaat is...Maar ik kan niets anders installeren dan Onbekend apparaaat....Als ik de goeie drivers van cd cd-rom gebruik dan zegt ie > Kan geen gegevens over dit apparaat vinden...terwijl dat echt wel 200% zo is :D

Dus hoe doe ik mijn USB uit ofzo...der is iets met USB, die cam doet et in andere pc's wel ....Beide pc's XP

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:14

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:53:
[...]
Dus hoe doe ik mijn USB uit ofzo...der is iets met USB, die cam doet et in andere pc's wel ....Beide pc's XP
En heb je wel SP1 geïnstalleerd :? En ondersteund je moederbord wel USB?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 06:45
Het apparaat wordt wel gezien, dus het moederbord zal wel USB ondersteunen. Volgens mij moet de TS gewoon leren klikken op z'n driverCD, want het lijkt me vrij stug dat daar precies nul drivers voor Windows XP op staan. Als er meer dan nul op staan, kun je de beschikbare drivers tenminste eens proberen.

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 21:22

Nick Name

SinFest!

Okay ik heb inmiddels de plaatjes gezien, maar kun je ze alsjeblieft in het vervolg ergens hosten waar (hot)linking wel is toegestaan?
Je hebt windows XP? Ik baseer dit op een plaatje van je omdat je het niet verteld... Het zou handig zijn als je wat meer vertelt over je systeem (OS+servicepack) en over je webcam (model). Ik weet nu niet welk model camera je hebt en dan wordt het lastig om je probleem op te lossen. Als je bijv. de Sweex 100k usb webcam hebt dan moet je eerst de drivers installeren en dan pas de cam op het systeem aansluiten.

Als je dus hulp wilt, dan zul je meer gegevens moeten geven. En eerlijk gezegd denk ik dat fotografie niet HET forum is voor problemen met je webcam (neem ff contact op met een modje en vraag of het topic verplaatst kan worden)

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:08
Ook al eens bij de fabrikant gezocht naar nieuwe drivers?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 23:30 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10-2025
Zoals Nick Name al zegt, de volgorde van handelen kan cruciaal zijn. Ik heb ook eens een webcam gehad waarbij de drivers éérst geïnstalleerd dienden te worden, alvorens de webcam aangesloten mocht worden. Sloot ik hem eerder aan, dan kon ik opnieuw beginnen...

M.a.w.: zet de stappen eens op een rijtje en verander eens de volgorde. Als dat niet helpt dan heb je het iig geprobeerd.

Succes! :)

Bla

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 17:01
en je hebt niet toevallig een (powerless) USB-Hub'je ertussen en nog 5 andere USB apparaten aangesloten?

want dan zou het ook nog kunnen dat je cam'metje te weinig stroom krijgt

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1