Toon posts:

John Titor en zijn Toekomstige Oorlog.

Pagina: 1
Acties:
  • 826 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?
Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election. The Jewish population in Israel is not prepared for a true offensive war. They are prepared for the ultimate defense. Wavering western support for Israel is what gives Israel's neighbors the confidence to attack. The last resort for a defensive Israel and its offensive Arab neighbors is to use weapons of mass destruction. In the grand scheme of things, the war in the Middle East is a part of what's to come, not the cause.
Dit las ik dus op die John Titor site. (www.johntitor.com voor de geintresseerde)
en als je dat dus gelezen hebt. ga dan dit eens lezen: http://frontpage.fok.nl/nieuws/43297
klein quootje
Het Forum van Joodse Organisaties heeft gewaarschuwd voor toenemend anti-semitisme en racisme. Het zegt in een verklaring dat met dit incident een absoluut onaanvaardbare drempel is overschreden.
maar dan denk je:

How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
Of dit:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/43314 -->> John Titor anyone?
Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election
quote van het bericht:
Een verkiezingsspotje van de Bush campagne heeft in de Verenigde Staten voor een rel gezorgd. In het spotje zijn beelden te zien van zijn rivaal John Kerry en foto's van Hitler. John Kerry's campagneleider eist dat het spotje direct wordt ingetrokken en wil daarnaast excuses van de Republikeinen. Het team van Bush ontkent echter dat het filmpje een verband zou leggen tussen Hitler en Kerry.

Het spotje zou een reactie zijn op een eerder op internet uitgekomen filmpje waarin Bush in verband werd gebracht met Hitler. Het campagneteam van Kerry had al afstand genomen van dit spotje.
ik vind persoonlijk deze 2 dingen wel erg dicht in de buurt komen.
wat vinden jullie van de voorspellingen van deze "Tijdreiziger"?

nu kunnen we wel op een paar dingetjes gaan letten heb ik zo zitten denken.

1.
As a result of the many conflicts, no, there were no official Olympics after 2004. However, it appears they may be revived in 2040.

2.
The civil war in the United States will start in 2004. I would describe it as having a Waco type event every month that steadily gets worse. The conflict will consume everyone in the US by 2012 and end in 2015 with a very short WWIII.

3.
I will tell you that processor speed and memory size take dramatic leaps forward

dus wat vinden jullie hiervan?

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik vind dat het grotendeels hele specifieke voorspellingen lijken, maar dat het in werkelijkheid op veel manieren interpreteerbare teksten van het kaliber 'Nostradamus' zijn. Iedereen kan dat soort 'voorspellende' teksten schrijven; daarvoor hoef je niet in de toekomst geweest te zijn. De gedateerde voorspellingen zijn voorlopig niet uitgekomen. Puntje 3 is een no-brainer, de aanloop die in puntje 2 beschreven wordt is vaag ('Waco-type event' is een onnauwkeurige definitie, waar elke grote FBI/FDA actie onder zou kunnen vallen). Hetzelfde geldt voor de 'civil unrest' die jij meent te zien in wat ophef over een reclamespotje; dergelijke ophef is er tijdens alle verkiezingen over tenminste één spotje.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Effe de meuk bekeken, en ook de website, en ik moet zeggen, complimenent voor degene die dit opgezet heeft, echter, hij gaat toch echt de fout in hier:
November 15, 2000 14:41
Why did you go to 1975?
The first "leg" of my trip was from 2036 to 1975. After two VGL checks, the divergence was estimated at about 2.5% (from my 2036). I was "sent" to get an IBM computer system called the 5100. It was one the first portable computers made and it has the ability to read the older IBM programming languages in addition to APL and Basic. We need they system to "debug" various legacy computer programs in 2036. UNIX has a problem in 2038.
]
leuk, maar alleen de 32bits UNIX systemen hebben dat probleem. en we mogen toch wel verwachten (hij zegt zelf een enorme toename in cpu en memory capaciteit) dat we eens een keer van het 32bits platform verlost worden.
Daarnaast, mocht er echt een WW-3 uitbreken, dan denk ik niet dat mensen zich in 2036 druk gaan maken over achterlijke 32bits UNIX systemen van ruim 30 jaar geleden.

Verder zoals confusion al zegt. veel te vaag.

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

die kerel lacht zich elke dag weer helemaal misselijk van alle ophef over een geintje van hem op internet. Hier in nederland op 26 juni 2004 hebben we het erover?

waar heb je het over dan? Over een tijdreiziger die op een internet forum "geheimen" over de toekomst prijs geeft.

Geloof je in het feit dat ik een processor heb die op 6,5 Ghz draait? Nee, overweeg je dan zelfs een discussie over een tijdsreiziger uit 2036 die na de 3e wereldoorlog hierheen komt en even wat stukjes intikt op internet die de hele wereld over gaan?
:+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 16:39 ]

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:37:
die kerel lacht zich elke dag weer helemaal misselijk van alle ophef over een geintje van hem op internet. Hier in nederland op 26 juni 2004 hebben we het erover?

waar heb je het over dan? Over een tijdreiziger die op een internet forum "geheimen" over de toekomst prijs geeft.

Geloof je in het feit dat ik een processor heb die op 6,5 Ghz draait? Nee, overweeg je dan zelfs een discussie over een tijdsreiziger uit 2036 die na de 3e wereldoorlog hierheen komt en even wat stukjes intikt op internet die de hele wereld over gaan?
mwah het hoeft echt niet onmogelijk te zijn in de tijd te kunnen reizen.
Een dosis sceptisisme is wel op zijn plaats want hij hoeft geen tijdreiziger te zijn.
Maar je kan niet uitsluiten dat tijdsreizen ooit mogelijk zal zijn, dus dat is geen argument.

edit:
@Maverick: :*)

[ Voor 4% gewijzigd door bigfoot1942 op 26-06-2004 17:11 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:20
bigfoot1942 schreef op 26 juni 2004 @ 17:02:
[...]

Een dosis sceptisisme is wel op zijn plaats wat hij hoeft geen tijdreiziger te zijn.
Maar je kan niet uitsluiten dat tijdsreizen ooit mogelijk zal zijn, dus dat is geen argument.
ja nu ga je wel een beetje offtopic, stel tijdreizen is 100% mogelijk, dat zegt dan niets over het feit of deze man geloofwaardig is.

edit: en dat is precies wat jij dus ook al zegt, excuses |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Maverick op 26-06-2004 17:08 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

bigfoot1942 schreef op 26 juni 2004 @ 17:02:
[...]

Een dosis sceptisisme is wel op zijn plaats want hij hoeft geen tijdreiziger te zijn.

edit:
@Maverick: :*)
ik zeg niet dat het niet kan, maar je moet relativeren en kijken naar wat waarschijnlijker is. Gissen blijft het toch wel of niet dan? Da's het sterke punt van deze uit de hand gelopen grap. Of toch geen grap? (dat is precies wat het zo'n sterk verhaal maakt, mensen houden van gissen)

Het is veeeeeeeeeeeeel waarschijnlijker dat er een man of vrouw ergens op de wereld op internet een groepje mensen voor de gek houdt (gebeurd 100 en keren per dag, allicht dat er een keer een veel dingen goed voorspelt), dan dat er een tijdreiziger uit 2036 op internet ons waarschuwd voor wereldoorlog 3.

Wat moet je dan als meest aannemelijk beschouwen?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:20
na het lezen van dit moest ik denken aan de nieuwe kijk waar ook weer iets over tijdreizen in staat (gaan ze WEER die tegenstrijdigheden met voorbeelden uitleggen, dat weten we nu inmiddels wel mensen) Daar werd deze man ook genoemd, opzich na het lezen van sommige opmerkingen vond ik em redelijk geloofwaardig. maar dat "voetuig" is echt uit een jaren 80 science fiction film weggelopen hoor. ook de manual is heel ongeloofwaardig.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
johntitor == hoax zie google

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 17:28:
[...]
ik zeg niet dat het niet kan
*knip
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:37:
je zegt dat je zelfs geen discussie over die "tijdsreiziger" hoeft te overwegen.
Als het volgens jou misschien wel zou kunnen, dan moet je daar toch over kunnen praten?

Is het volgens jou dom om te tellen hoeveel blaadjes er aan een klavertje zitten omdat het waarschijnlijk toch een klavertje drie is en geen klavertje vier? Je kan niet bij voorbaat zeggen dat je niet hoeft te tellen omdat de kans dat het een klavertje-vier is erg klein is.

Daarom moet je er wel serieus naar kijken en zijn beweringen toetsen, en je moet het niet bij voorbaat als onzin afdoen. Daarom zou je er gerust een duscussie over kunnen houden zoals we nu doen, ik zie daar niks belachelijks oid in.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-12 10:58

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als hij echt uit de toekomst komt kunnen, volgens de chaostheorie zelfs de kleinste veranderingen al grootschalige gevolgen hebben in de toekomst, onze toekomst zal darom bij voorbaat al anders zijn dan diegene waar hij vandaan komt.

Verder zijn de "voorspellingen" niet echt veel creatiever dan die van de gemiddelde science fiction serie/film. Het is niet onmogelijk, maar wel erg... voorspelbaar, en dat terwijl de toekomst dat over het algemeen juist niet is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

bigfoot1942 schreef op 26 juni 2004 @ 22:01:
[...]

[...]

je zegt dat je zelfs geen discussie over die "tijdsreiziger" hoeft te overwegen.
Als het volgens jou misschien wel zou kunnen, dan moet je daar toch over kunnen praten?
ik geloof wel in tijdreizen en dergelijke, dat heb ik met meerdere topic's duidelijk gemaakt. Ik kijk alleen naar het verhaal waar het hier om gaat en kies voor de meest waarschijnlijke situatie. In dt geval is dat dat het een goeie hoax is. Dat heeft niks te maken met het feit of tijdreizen wel of niet mogelijk is. Als het licht aanstaat als ik thuis kom, denk ik dan meteen:"Hier was een onbekende binnen die het licht aan gelaten heeft." of "Ik zal het licht wel aangelaten hebben per ongeluk."? Natuurlijk kan die onbekende wel in mijn huis komen, maar het is toch veel waarschijnlijker dat ik vergat het licht uit te doen?

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-12 16:08

EXX

EXtended eXchange

Ik heb het eea eens gelezen op de site www.johntitor.com en vond het allemaal een beetje erg Amerikaans . Het gaat allemaal over de VS en hoe geweldig ze het voor elkaar zullen krijgen. De rest van de wereld (zoals Europa) worden met enkele zinnetjes afgedaan ('The EU will be destroyed', 'Europe is a mess', dat is het dan). Ook is het nogal typisch Amerikaans mbt wapengebruik en religie. Lijkt soms wel een episode van "Starship Troopers".

Op mij komt het nogal onzinnig over.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb de Hoax (sorry maar ik vind het echt slechts een hoax, en naar ik meen is een betrokken moderator geweest die ook al eens gemeld heeft achter de naam van de betrokken poster te zijn gekomen) enigszins gevolgd:

Overigens John Titor beweert uit 2037 te zijn gekomen vanwege de 'unix-timebug', het feit dat unix time.c een 16bits unsigned integer kent voor tijdsopslag en deze gereset wordt na en datum in 2038..
de oplossing daarvan is heel erg simpel, namelijk time.h een groter integer toekennen en opnieuw compileren.

maar Titor beweert hiervoor een klassieke IBM computer nodig te hebben gehad, de computer had twee verschillende machinetalen, een soort van mechanische ingebouwde vituele machine, die zowel PASCAL als BASIC interpreter kende, die te switchen was door een simpele schakelaar:
inderdaad klopt dit best wel en het toond dat Titor alles baseerde op een vreemd soort 'van-horen-zeggen' (ik vermoed dat zijn vader of een familielid wel degelijk betrokken was bij de IBM dev-afdeling in de 70'er jaren).

De computer heeft echter niks te maken met unix en ook niks met de 'unix timebug' evenmin met een oplossing hiervoor, die immers allang bestaat.

Over de voorspellingen van Titor zelf:
de man stamt zelf uit het middenwesten van de verenigde staten, een 'militia-gebied, met een grote hang naar anti-federalisme, anti-washington en anti-regering:
het is Bush-country van rechtse amerikanen die de regering van Clinton als enorm eng zien, een beperking van hun burgerrechten, met behoorlijk wat 'conspiracy-gedachtegangen'.

Het soort mensen dat hun kelder heeft volgestouwd met voor 30 jaar blikvoedsel om een nucleaire winter te overleven (en die hun kelder ook als bunker hebben omgebouwd).
de legende van het ineenstorten van het centrale gezag is sterk amerikaans, de amerikaanse film 'The Postman' (met Kezin Costner) verhaalt hier ook van, evenals 'The Terminator' (die film kent helemaal veel overeenkomsten met dit verhaal):

De legende komt erop neer dat de amerikanen enkel hun eigen volksaard kunnen tonen, in een direkt gevecht tegen de elementen en de natuur, maar niet gehinderd door een centrale regering die hen daarin enkel maar beperkt.

In Titor's voorspelling merk je sterk de hang naar dat soort ideeen:
Hij is sterk pro-wapens, hij verhaald op een gegeven moment dat zijn moeder hiertegen is, maar dat hij tegen haar kan zeggen dat als de burgeroorlog eenmaal uitbreekt, zij in haar slaap een wapen zal leren te herladen, om te overleven, ofwtewel, Titor's toekomstvisioen is ook een rechtvaardiging van zijn eigen politieke ideeen...

[ Voor 38% gewijzigd door RM-rf op 28-06-2004 15:27 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-12 16:08

EXX

EXtended eXchange

Precies RM-rf. Hier doet het idd sterk aan denken.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Die site is wel interessant. Ik snap alleen iets niet. Titor zegt dat hij geboren is in 1998, dat betekent dus dat hij nu ongeveer 6 is. Het lijkt me niet moeilijk om nu in de VS te gaan zoeken naar een jongen van 6 die John Titor heet.

Verwijderd

Ware het niet dat hij heeft laten doorschemeren dat John Titor niet zijn echte naam is, en hij meerdere keren aangeeft zijn 'zelf' in onze wereldlijn te willen beschermen.

Ik heb gisteren met zeer veel genoegen de site doorgelezen. Ik vind het erg knap hoe hij meestal zo naturel en plausibel overkomt. Ik vond zijn verhaal slechts op enkele punten inconsistent (en dan heb ik het niet eens over de 'distortion unit' en problemen met de 'many worlds'-theorie) en ik had geen last van het gevoel naar 'weer zo'n Amerikaan' te luisteren.

Los van de hoax is de boodschap politiek en ik kon me er best wel in vinden.
(Ga ik lekker vanavond 'Fahrenheit 9-11' kijken (oeps, (bijna?) alle versies van de film zijn fake, zou dit significant zijn?) )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 20:27 ]

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-12 00:41

Spruit_elf

Intentionally left blank

voor de mensen die geen abbo op de kijk hebben.

in de kijk van afgelopen zaterdag staat een stukje over tijdreizen, waarin ook john titor en een andere man genoemd worden

die andere man, Andrew Carlssin, heeft met 800 dollar, 350 miljoen dollar!! winst gemaakt in 1 weekend dmv aandelen. Toen hij van fraude werd beschuldigt, beweerde dat hij uit 2256 kwam

als mensen geintresseerd zijn wil ik de artikelen wel scannen.

het gaat verder ook nog over verschillende manieren van tijdrijzen ed en ook nog iets over snaar theorie ed.
maar de conclusie is eigenlijk dat de theoretische mogelijkheden die er nu bestaan (wormholen, zwarte gaten ed) waarschijnlijk snel zullen verdwijnen met het vinden van nieuwe theorien zoals de snaar theorie

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mrcactus schreef op 29 juni 2004 @ 13:13:

die andere man, Andrew Carlssin, heeft met 800 dollar, 350 miljoen dollar!! winst gemaakt in 1 weekend dmv aandelen. Toen hij van fraude werd beschuldigt, beweerde dat hij uit 2256 kwam
dat is al een bewezen Hoax:

het was een artikel in de 'Weekly World News' een bekend amerikaans onzin-blad, dat kopteksten heeft als 'Vrouw door UFO ontvoerd', 'Eskimo-stam ontdekt op Mars' en 'Man met vier benen geboren'.
De entertainment sectie van Yahoo-nieuws neemt soms verzonnen, grappige berichten uit Weekly World News over, mét bronvermelding
http://tv.yahoo.com/news/wwn/20030319/104808600007.html

Hierdoor is het bericht per ongeluk in de mainstream pers terechtgekomen, die vervolgens Yahoo News overnamen als bron, waardoor niet meer duidelijk was dat het een Hoax bericht was (Yahoo heeft immers ook wel serieus nieuws)

http://edinburghnews.scot...italcity.cfm?id=395492003
http://www.snopes.com/humor/iftrue/insider.htm

Dat dit bericht kennelijk erg hardnekkig is, is veelzeggend over hoe 'goh, wat klinkt dat betrouwbaar' vaak sterker werkt dan harde feiten, en eigenlijk ook hoe slecht en onzorgvuldig de pers soms met copy-and-paste werkt.

(overigens is exact hetzelfde een tweede keer gebeurt, precies op dezelfde manier kwam een 'Weekly World News'-artikel dat vrouwen met grote borsten intelligenter zouden zijn ook in de mainstream pers terecht; ook dat was compleet verzonnen)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 29-06-2004 13:26 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

ff serieus allemaal.

Het is leuk verzonnen en opgezet, maar dit ga je toch niet serieus nemen |:(
Hij/zij speelt het allemaal leuk en laat alles vertouwbaar over komen. Inmiddels is deze fictieve persoon wereldberoemd en dat is leuk voor de bedenk(st)er.

Een goed geslaagde en doordachte grap dus ;)

• Soul_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-02-2024
Er zijn ook foto's van john titor's 'teletijdsmachine' en nog een foto dat hij claimed dat uit de toekomst komt waarin iemand een laser vasthoud die naar beneden word getrokken (de straal) daar de zwaartekracht ofzo.
Maar velen hebben al onderzocht en de foto's (schijnen) vervalst te zijn.
zoals de straal van de laser zou gewoon een ijzeren draad zijn die gebogen is.

Ik heb al op verschillende forums gezeten die het hebben over tijdreizen zelfs op forums waar een speciale sectie is voor mensen die uit de toekomst of verleden zouden komen die daar kunnen posten enzo.
Daar zie je dat 9 op de 10 het heeft over wereld oorlog 3 en ellende in de gehele wereld enzo om zo aandacht te trekken en 'paniek' te gaan zaaien (en achter hun bureau te staan lachen ;)) en als ik moest in de tijd kunnen reizen zou ik toch niet echt naar de bibliotheek gaan om ff forum te zoeken.

Er bestaat zelfs hardware waarmee je zou kunnen kleine sprongen (paar jaar) maken in de toekomst niet fysiek maar wel met de geest dus dat men beelden zou zien.
of het inderdaad waar is weet ik niet maar ik weet wel dat er 110v-220v op moet en er dan een bandje rond je hoofd moet. >:)
Ik weet de naam niet meer ervan maar ze worden zo op inet verkocht.

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Omdat ik ik mij verveelde vandaag ben ik wat wezen rondsurfen en kwam op de internetpagina van "kijk" terecht. Er stond een interessant artikel in over tijdreizen en een link naar de tekeningen van John Titor's teletijdmachine. Ik heb mij er even in verdiept en ook de site van deze welbekende john doorgelezen.
Ik wilde de eerste post opzoeken van TimeTravel_0 en kwam daar zijn laatste post tegen:
I guess I should come clean. Yes I am TimeTravel_0. I was hoping to put this mystery to rest and stop all this madness you people have gone through to try to prove or disprove my existence. My real name is Samson Rodriguez. It all started as an elaborate hoax that me and my friends thought up. I am only in college and would like to apoligize to all of you who have defended me as a real person. My "time machine" was nothing more then a few junk items we found in a trash dump where we found all our supplies for the hoax. Again I apoligize for all the work you have put into this and thank you again.

Signing off one last time,
John Titor

...Make every cut count, even if it is one frame...

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Roland schreef op 06 augustus 2004 @ 16:46:
Omdat ik ik mij verveelde vandaag ben ik wat wezen rondsurfen en kwam op de internetpagina van "kijk" terecht. Er stond een interessant artikel in over tijdreizen en een link naar de tekeningen van John Titor's teletijdmachine. Ik heb mij er even in verdiept en ook de site van deze welbekende john doorgelezen.
Ik wilde de eerste post opzoeken van TimeTravel_0 en kwam daar zijn laatste post tegen:

[...]
Hehe, een hoop mensen zullen nu flink op hun neus kijken :P Ik ben blij dat het verzonnen is, anders zou de toekomst er niet al te rooskleurig uit zien :X

Wat me wel opvalt is dat er helemaal nergens gesproken wordt over de aanvallen op het World Trade Center in 2001. Dit was een behoorlijk belangrijke gebeurtenis, en ik denk dat men daar over 30 jaar nog steeds aan terugdenkt.

Verwijderd

Ik vind het wel de beste practical joke van de eeuw trouwens _/-\o_

Verwijderd

[...]
Als je zo skeptisch bent over dat iedereen dat verhaal gehouden kan hebben als grap, moet je dat ook zijn mbt deze bekentenis natuurlijk. Die zou ik bijvoorbeeld ook neergezet kunnen hebben daar.

Verwijderd

Emmeau schreef op 26 juni 2004 @ 16:30:

[...]
]
leuk, maar alleen de 32bits UNIX systemen hebben dat probleem. en we mogen toch wel verwachten (hij zegt zelf een enorme toename in cpu en memory capaciteit) dat we eens een keer van het 32bits platform verlost worden.
Klopt, het is zover: http://www.apple.com/powermac/ Leve 64 bit computing!

Verwijderd

Hm...... Als de volgende olympiche spelen worden afgeblazen, dan ga ik toch maar een een kelder graven in mijn achtertuin en wat voedsel inslaan voor een jaar of 20.

(8>

Verwijderd

Hier las ik net op dat maffe forum:)

Quote:

Re: The Death of John Titor.And what I belive toda [re: manfromthepast]
08/21/04 10:16 AM (209.240.205.62) Edit Reply

Allow me to give you the sum of my investigations.Don't expect links thats what search engines are form.On 2-9-01 john went on a tanget demanding to be understood that he could not give us direct future info.However to illustriat his point he droped a hint talking about planes crashing.Interesting if you consider the numerology of 2-9-01.On 2-27-01(i think) he asked us if we belived iraq had nukes or if we thought it was hype to whip us into a war frenzy.Some time in dec.2000 he makes references to weapons of mass destruction A word not in our common vocabulary at that time.B4 wmd we called the stuff NBC or Nuclear , Biological, Chemical...Bush made the term WMD popular but only after 9-11.A search at scientific american.com will reveal how scientists are already SUCCESSFULLY experimenting with sending particals through time.And the CERN institute Has created micro black holes that are to small to suck in the earth but still strong enough to capture light. It was easy stuff to search to scientificly prove his claims.Just goto any reputable science organization.....I hate the future he described...I dislike those that wish for it.I would rather live in this messed up world then a world where water is a commadity and child birth a rareity...Who bothers to contemplate thier desires when the desire Johns world....Still suck as It must I have always resented my parents tolerateing kent state...Thier should of been open rebelion sooner instead our parents did nothing and have left us the mess to clean up. The civil war doesn't bother me its the nukes that bother me.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 15:07:
Hier las ik net op dat maffe forum:)

Quote:
Re: The Death of John Titor.And what I belive toda [re: manfromthepast]
08/21/04 10:16 AM (209.240.205.62)

Allow me to give you the sum of my investigations.Don't expect links thats what search engines are form.
Dat is makkelijk, wat beweringen doen, zogenaamd goed doordacht, maar als het komt op onderbouwing, niet aandurven letterlijke quotes te plaatsen en een zwakke uitvlucht te gebruiken
On 2-9-01 john went on a tanget demanding to be understood that he could not give us direct future info.However to illustriat his point he droped a hint talking about planes crashing.Interesting if you consider the numerology of 2-9-01.
Numerologie is altijd erg populair, voornamelijk omdat het de mogelijkheden biedt tot allerlei geheimzinnige conclusies en het trekken van vreemde relaties... achteraf
On 2-27-01(i think) he asked us if we belived iraq had nukes or if we thought it was hype to whip us into a war frenzy.Some time in dec.2000 he makes references to weapons of mass destruction A word not in our common vocabulary at that time.B4 wmd we called the stuff NBC or Nuclear , Biological, Chemical...Bush made the term WMD popular but only after 9-11.
Wat John titor op 27 februari 2001 zei:
You cite the approximate number of cities and military bases intact before the nuclear attack. Are they all hit?

Nuclear weapons and guidance systems are less than perfect. Most targets receive more than one warhead but some of them were more accurate than others. I would estimate the overall accuracy was around 60 to 70 percent.
oftewel, het sukje over nucleaire wapens gaat in op een exacte vraag daarnaar van een andere forum-bezoeker (niet zo vreemd, die vraagt naar de afloop van WW3 die Titor voorspelt had).

De hele referentie naar 'Weapons of Mass Destruction' zoekt iemand daar achteraf bij, als die term inderdaad opeens 'hip' geworden is en all over the news ... (ja, ik heb ook gekeken naar het hele stuk replies in februari 2001 op http://johntitor.com/Feb2001.htm, dit is de enige quote waar hij specifiek het heeft over WMD-achtige wapens en hun werking)

De vraag is sterk in hoeverre betreft het dan een voorspelling, en in hoeverre gewoon een algemene onheilsprofetie, die opeens populair wordt, waarna mensen er allerlei andere waardes in gaan lezen?
Waarna mensen dus inderdaad reeele voorvallen gaan vertalen naar de vage 'voorspellingen' en algemene uitspraken, die dan opeens allerlei 'hints' zouden bevatten ...?

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 25-10-2004 15:35 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-12 18:45
Komt zijn voorspelling zo met deze recente ontwikkelingen niet wat angst valliger dichtbij? :? :9

wijze woorden

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

Zosas schreef op 10 november 2004 @ 14:26:
Komt zijn voorspelling zo met deze recente ontwikkelingen niet wat angst valliger dichtbij? :? :9
had nostradamus ook niet al 9-11 voorspelt?, het is nu eenmaal zo dat als je een niet al te vreemde uitspraak doet, dat ie waarschijnlijk ooit oook nog eens uitkomt...

EDIT: na het doorlezen van een aantal van zijn quotes
RM-rf schreef op 25 oktober 2004 @ 15:32:

oftewel, het sukje over nucleaire wapens gaat in op een exacte vraag daarnaar van een andere forum-bezoeker (niet zo vreemd, die vraagt naar de afloop van WW3 die Titor voorspelt had).

De hele referentie naar 'Weapons of Mass Destruction' zoekt iemand daar achteraf bij, als die term inderdaad opeens 'hip' geworden is en all over the news ... (ja, ik heb ook gekeken naar het hele stuk replies in februari 2001 op http://johntitor.com/Feb2001.htm, dit is de enige quote waar hij specifiek het heeft over WMD-achtige wapens en hun werking)
mag ik je er op wijzen dat john wel degelijk de term letterlijk gebruikt, wel niet in feb2001

als je bij 13 dec 2000 gaat kijken
Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?

Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election. The Jewish population in Israel is not prepared for a true offensive war. They are prepared for the ultimate defense. Wavering western support for Israel is what gives Israel's neighbors the confidence to attack. The last resort for a defensive Israel and its offensive Arab neighbors is to use weapons of mass destruction. In the grand scheme of things, the war in the Middle East is a part of what's to come, not the cause.
en ik moet zeggen dat dit stuk toch niet heel vreemd klinkt, ook al ben ik heel skeptisch over het al dan niet waar zijn van het tijdreizen

@ hieronder, hij zegt niet precies waneer, alleen dat het 'near' de huidige verkiezingen is...

EDIT:2
ook van 13 dec 2000
The Arab countries appear to have weapons of mass destruction. Do they use them against America?
een vraag van iemand anders.. ik weet neit of de term wmd hier gebruikt wordt omdat JT hem eerder gebruikte, of dat men toen al de term kende/gebruikte. in dat geval zou het het hele verhaal daar omheen ontkrachten

[ Voor 84% gewijzigd door Spruit_elf op 10-11-2004 16:10 ]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zosas schreef op 10 november 2004 @ 14:26:
Nee, Titor had voorspelt dat in de aanloop naar de presidentsverkiezingen onlusten zouden uitbreken ... die verkiezingen zijn al voorbij ... waar zijn de onlusten?

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

ik moet zeggen dat ik niet direct geloof dat JT's verhaal waar is, hij een bijzonder sterk verhaal neer zet, waar ook genoeg waarheid in zit zelfs al is hij geen tijdreiziger.. ook leuk de voorpagina waar nieuws word verzameld over dingen die uitgekomen zijn....

zie ook mijn edit van vorige reactie

[ Voor 9% gewijzigd door Spruit_elf op 10-11-2004 21:35 ]

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

[...]
als je in de post historie van die gozer kijkt zie je dat hij maar 1 post heeft dus iedere gek kan die account gemaakt hebben, bovendien slaat dat hele draadje nergens op, als JT bs is dan is die draad dat ook en als JT dat neit is, dan is deze thread zoizo bullshit omdat timetravel_0 de zelfde is als timetravel_1 en die gozer uit zen nek lult

Pagina: 1