Toon posts:

Creative application nodig voor dolby surround

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is als volgt, ik heb een Creative Soundblaster Live! Player 5.1 (geluidskaart) en Creative Desktop Theater 5.1 DTT2200 dolby surround boxen. Nadat mn computer geformateerd is (ik ben van Windows 2000 naar XP gegaan), doen er nog maar twee van de vijf boxen het. Toen ik nog 2000 draaide had ik zo'n handig gratis Creative programmaatje (gekregen bij de aanschaf van het product) om alle vijf de boxen aan te zetten, maar dit programma werkt niet op XP. Weet iemand hoe ik alle vijf de boxen aan kan zetten, het liefst met een ongeveer gelijknamig programma, mits dit legaal kan. Ik heb al op de site van Creative gekeken, maar daar word ik ook niet echt wijzer van.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 10:16
Gewoon downloaden van de creative site , bij support staat :). Met het programma Audiohq kan je de speaker instellingen regelen .

Verwijderd

Als je wilt kan je eens de KX drivers proberen. Ik heb meerdere creative kaartjes gehad, en niet een heeft ooit probleemloos gewerkt op 1 na. De meeste problemen waren snel opgelost met de KX drivers. Hiermee kun je vrij makkelijk alles instellen. Eerlijk gezegd vind ik ze makkelijker dan de gewone drivers/programma's van creative. Met name het aanzetten (en aanhouden) van 5.1 vind ik een ramp met die originele drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op 26 juni 2004 @ 16:49:
Gewoon downloaden van de creative site , bij support staat :). Met het programma Audiohq kan je de speaker instellingen regelen .
Ik opende dit topic omdat ik het niet kon vinden @ creative.com! Zou je misschien iets preciezer kunnen zeggen waar het staat. Zoeken op Audio HQ levert weinig nuttigs op.