Toon posts:

Meerdere Abonnementen tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2 abonnementen lopen bij respectievelijk T-mobile en Orange, en wil 2 nieuwe aanvragen bij premiumbell en vodafone. Gaat dit bij de creditcheck voor problemen zorgen? En mogen ze je weigeren omdat je al teveel abo's op 1 naam hebt ?

thanks

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:00
Volgens mij niet, ik heb op dit moment 3 abo's... 1 bij Telfort, Vodafone en Orange.. :)

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Als je geen schulden hebt of een lastige betaler bent dan komt het wel goed :)

Verwijderd

Topicstarter
op de acceptgiro die ik heb meegestuurd stond wel -900 euro.
hmmm had ik het bedrag misschien toch moeten doorstrepen.. |:(

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-02 11:18
Mayb een rare vraag or, maar waarom zou je 3 of 4 abo's willen?? :/

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb dr ook drie, 1 bij vodafone en 2 bij orange.

En waarom je 3/4 abos zou willen cashback acties of zin hebben in nieuwe gsm :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb 1 "normale" abo bij T-mobile, die ik vol moet betalen.
Verder heb ik een volledig door cashback gedekte abo (met belminuten) bij vodafone met een motorola v150 voor 50 euro, en van de Orange free 30 aanbieding gebruik gemaakt waar zelfs 75 euro winst op te halen valt als je het verlaagt naar 20 euro na een half jaar. Maargoed voor al deze simmetjes had ik wel een nieuwe telefoon nodig, daarom nog maar een abo'tje bij premiumbell.nl :) leuk spelletje..

Verwijderd

Heb er zelf 4 (2xVodafone , 1xT-Mobile en 1xOrange). Zolang je niet te boek staat als wanbetaler bij het B.K.R. in Tiel , is er niets aan de hand. Wel stellen sommige providers een maximum aan abo`s op hun eigen netwerk. Zo schijn je bij Orange er maar twee te krijgen.
Marchel.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

BIJ orange krijg je dr 2 direct mee voor een derde moeten ze faxen :)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
ik heb 2 t mobile, 2 orange en 1 kpn abbonement. Ik betaal alles keurig netjes en dus geen gezeik gehad, binnekort nog een orange erbij....

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

jozy schreef op 27 juni 2004 @ 23:25:
ik heb 2 t mobile, 2 orange en 1 kpn abbonement. Ik betaal alles keurig netjes en dus geen gezeik gehad, binnekort nog een orange erbij....
Ziek, waarom doe je zoiets? Dat is pure geldverspilling. Heb je altijd zo'n drang om een nieuw telefoontoestel te hebben of zo? (Geldt ook voor de rest met zoveel abonnementen trouwens). Het is echt zonde van je geld, maar goed, dat is mijn mening.

Profile

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Godjira schreef op 27 juni 2004 @ 23:26:
[...]

Ziek, waarom doe je zoiets? Dat is pure geldverspilling. Heb je altijd zo'n drang om een nieuw telefoontoestel te hebben of zo? (Geldt ook voor de rest met zoveel abonnementen trouwens). Het is echt zonde van je geld, maar goed, dat is mijn mening.
volledig mee eens :) bovendien, hoe houdt je het overzicht met 4 abo's? leuk, als iemand je wil bellen... kan die kiezen uit vier nummers, en jij maar alle 4 de foons meenemen ofzo? :? t zal wel stoer zijn om 4 nummers te hebben of iets en elke 3 maanden een nieuwe telefoon. :O
offtopic:
het is trouwens ook niet voor niets dat jongeren zoveel in de schulden zitten door mobiele telefonie :X

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Ik heb 3 abo's bij T-mobile,geen probleem.........

Verwijderd

Gully schreef op 27 juni 2004 @ 23:52:
[...]

volledig mee eens :) bovendien, hoe houdt je het overzicht met 4 abo's? leuk, als iemand je wil bellen... kan die kiezen uit vier nummers, en jij maar alle 4 de foons meenemen ofzo? :? t zal wel stoer zijn om 4 nummers te hebben of iets en elke 3 maanden een nieuwe telefoon. :O
offtopic:
het is trouwens ook niet voor niets dat jongeren zoveel in de schulden zitten door mobiele telefonie :X
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit nog wel eens een abootje af die helemaal gratis is. Heb een aantal maanden geleden een Orange abo. afgesloten die elke maand 0 Euro kost , maar wel elke maand 20 Euro beltegoed oplevert. Nu kan je met een (legale) truc je beltegoed omzetten naar keiharde Euro`s. En zo heb ik na een jaar 12x20+15(startbundel)= 255 Euro voor niets verdiend. Wel even op tijd opzeggen uiteraard.
Je kan natuurlijk ook al het beltegoed over laten zetten op een prepaykaart na je contract . Ik heb dus maar één nummer en één telefoon in gebruik. Marchel.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-02 17:55
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 23:08:
[...]

Ik sluit nog wel eens een abootje af die helemaal gratis is. Heb een aantal maanden geleden een Orange abo. afgesloten die elke maand 0 Euro kost , maar wel elke maand 20 Euro beltegoed oplevert. Nu kan je met een (legale) truc je beltegoed omzetten naar keiharde Euro`s. En zo heb ik na een jaar 12x20+15(startbundel)= 255 Euro voor niets verdiend. Wel even op tijd opzeggen uiteraard.
Je kan natuurlijk ook al het beltegoed over laten zetten op een prepaykaart na je contract . Ik heb dus maar één nummer en één telefoon in gebruik. Marchel.
met wat voor een truck zet je het om naar echte euro's.
Ik weet wel dat je orange 30 naar een half jaar om kan zetten naar orange 20 en zo 60 euro winst kan maken.

[ Voor 7% gewijzigd door robbert op 28-06-2004 23:15 ]

Verwijderd

Er zijn goksites op internet waarbij je een 0909-nummer moet bellen om te kunnen gokken. Echter zijn er ook sites waar je naartoe kan bellen , en het puntentegoed zonder te spelen kan laten uitbetalen. (moet je zelf maar ff zoeken). Heb dit afgelopen weekend weer gedaan , en het geld stond vanmiddag al op mijn rekening (90 Euro). Hou wel heel goed je belbundel in de gaten , want buiten je 1.30 Euro per gesprek , betaal je wel gewoon je belkosten. (dit bedrag ben je dan wel kwijt). Maar als ik 95% van mijn beltegoed kan laten omzetten in Euro`s , ben ik al lang tevreden.
Marchel.

ps. Dit moet je niet te vaak doen , omdat deze sites daar eigenlijk niet voor bedoeld zijn. (men verdient niets aan je).

Verwijderd

Topicstarter
welke site? :9

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn verschillende mensen voor Premiumbell afgewezen met als reden dat ze teveel abo's hebben afgesloten..

Ik vrees het ergste want heb hem ook nog niet binnen

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32

St@m

@ Your Service

lol, weet ik er toch nog iets vanaf
clubmeter.com daar kun je je puntjes laten uitbetalen :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Ik weet dat je als prive' persoon maximaal drie abonnementen bij Vodafone mag hebben..

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Sorry dat ik he zeg hoor, maar ik vind dit dus echt wel een beetje misbruik maken.
Kijk ik heb ook op dit moment 3 Abbo's en net een 4e opgezegt(kpn). 2x Orange en 1x vodafone, maar ik gebruik ze dus ook echt om te bellen. een normaal abbonement en een voor als ik thuis ben.
De 2e orange spaar ik nu alles op voor straks op vakantie te gaan en om dan deze sim mee te nemen.

>Systeemspecs<

Verwijderd

Topicstarter
Hoe je je belbundel opmaakt heeft toch niks met misbruik te maken..?! Alsof Orange dat wat boeit, ze merken er niks van en dat gokbedrijf is ook blij.

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 20:00

BKJ

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 00:50:
Er zijn goksites op internet waarbij je een 0909-nummer moet bellen om te kunnen gokken. Echter zijn er ook sites waar je naartoe kan bellen , en het puntentegoed zonder te spelen kan laten uitbetalen. (moet je zelf maar ff zoeken). Heb dit afgelopen weekend weer gedaan , en het geld stond vanmiddag al op mijn rekening (90 Euro). Hou wel heel goed je belbundel in de gaten , want buiten je 1.30 Euro per gesprek , betaal je wel gewoon je belkosten. (dit bedrag ben je dan wel kwijt). Maar als ik 95% van mijn beltegoed kan laten omzetten in Euro`s , ben ik al lang tevreden.
Marchel.

ps. Dit moet je niet te vaak doen , omdat deze sites daar eigenlijk niet voor bedoeld zijn. (men verdient niets aan je).
Leg nog es uit? ;)

Kamer huren

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb voor mijn zaak 1 x T-Mobile en 1 x Orange. Daarnaast nog 1 x Orange, 1 x KPN, 1 x Vodafone en 2 x T-Mobile

2 abonnementen zijin voor een vriendin en de rest voor mij zelf. Het is allemaal geen enkel probleem behalve dan met KPN en Vodafone maar het moet kunnen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
ik heb dus 2 keer zakelijk t-mobile, 1 kpn puur prive en 2 orange van die hele goedkope abbo's waarbij je toch veel belminuten krijgt.. Aangezien ik veel bel is dat laatste wel handig. En dan is het niet ziek dat ik 5 abbonementen heb, want het is echt gewoon nodig. En ja ik heb de p900, 6600, 6230 etc omdat ik het goede telefoons vind, geen geldverspilling dus..

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 12:28
Ik vind die telefoon handel zoiezo al stom.

Mijn vriendin wilde een nieuwe foon, een nokia 6220. Maar omdat ze prepaid wilde houden. Hebben we hem maar contant betaald (289 euro). Maar er waren winkels, die hem niet wilde verkopen. Omdat ze meer winst hadden, als ze je er een abbo bij aansmeerde......

Ze had ook wel een abbo kunnen nemen, dat die telefoon gratis is. Maar dan betaal je 2 jaar lang, 30 euro per maand. Maar ja, als je het niet verbelt.....

Dus eigenlijk koop je gewoon een telefoon op afbetaling, als je een abbo afsluit.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
ben door vodafone en premiumbell afgewezen, omdat ik teveel abo's zou hebben afgesloten. Maar ik heb er toch echt maar 2... 1 bij t-mobile, zonder ooit betalingsproblemen te hebben gehad en 1 bij orange.
Pagina: 1