Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nokia 6610] Namen kopieren van sim naar telefoon

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Het display van mijn nokia 6610 is kapot gegaan. Ik wil een nieuw toestel kopen, maar eerst de namen van de telefoon naar de sim kopieren. In de handleiding staat het complete menustructuur van de 6610 afgebeeld, behalve voor het telefoonboekgedeelte. Kan iemand mij zeggen hoe ik met een kapot display toch de namen kan kopieren.

BTW. Ik heb geen datakabel oid.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 15:37
Ik zal je uit de brand helpen. Je wilt dus van phone > Sim? (Je topictitel zegt het andersom ;) )

Maar daar komt tie. Start je 6610 op. En zorg dat van de toetsenblokkering af is. (Menu,...* )

Nu komt het kritische pad. Druk op 'Namen/names' toets, deze zit helemaal rechtboven in. Je hoeft dus niet het menu in, want je kunt gelijk in je telefoonboek.
Druk dan 4 keer op pijltje omlaag! Nu kom je in het copy menu. Druk dan op 'select', dit is gewoon weer de linksboven toets. Druk dan nog maals op 'select', dus weer linksboven. Je kiest nu voor copy from phone to SIM, en wacht een aantal minuten. Ik stel voor 10 minuten, dan weet je zeker dat tie alles gekopieerd heeft.

Succes ;)

Ik heb ook een 6610 met een kapot display hier :), heb inmiddels wel een nieuwe, maar ik snap het probleem.

Verwijderd

dan moet je:

namen--->4x naar beneden, dan ben je bij kopieren--->en dan gewoon de eerste optie, van telefoon naar simkaart.

edit: hmm owkee ik ben langzaam :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 13:52 ]

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 15:37
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 13:51:
dan moet je:

namen--->4x naar beneden, dan ben je bij kopieren--->en dan gewoon de eerste optie, van telefoon naar simkaart.

edit: hmm owkee ik ben langzaam :P
Erg langzaam :P En hij kan niet zien wat tie doet dus dan is het wel handig als je de te drukken knopjes ff vermeld ;)

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Dank voor de reacties. Ik heb het inmiddels via de Phone suit software gedaan, ik wist niet dat het met deze software mogelijk was om namen vanaf de telefoon naar de sim te kopieren. Weer wat geleerd. :)