Toon posts:

Nieuwe videokaart i.v.m. systemspecs

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb nogal een simpele vraag denk ik. Nou weet ik al het een en ander over videokaarten omdat ik meestal het laatste nieuws volg van nvidia VS ati maar toch weet ik niet wat ik het beste aan kan schaffen i.v.m. mijn systeem. Ik kan wel de snelste videokaart kopen maar als mijn cpu enzo het niet trekt schiet ik er weinig mee op. Ik heb het volgende :

AMD XP2000+
GA-7VRXP rev2.0
786MB DDR 333MHZ
2x80 gig Maxtor ( Raid0 )
ASUS Geforce 2 GTS 32mb ( aan vervanging toe :P )

rest is niet van belang denk ik. Ik had zelf iets van een radeon 9800pro in gedachten. Maar ik weet niet of mijn systeem dat bij houd. Ik wil niet dat ik ergens een bottleneck heb ofzo. Andre mischien de 9600XT ofoz ? Nvidia mag btw ook ben niet perse voor ati.

jullie advies please,
Greetz, MadJax

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-03 20:31
Als je een 9600 kan draaien zou een 9800 ook moeten lukken.
Beetje raar ram ammount heb je imo, moet dat niet 768mb zijn? ;)

Ioniq 5 P45

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zelf al heb je een bottleneck kwa processor, de rauwe kracht van een 9800 Pro kun je altijd gebruiken ( Anti Aliasing en Aniso )

Ik zelf heb een 2Ghz P4 en in BEPAALDE games.... is die de limitatie. Maar... ik kan door mijn 9800 Pro perfect op 1280x960 spelen met 6x anti aliasing ofzo....

Dus ik zou geen zorgen maken over het "bottleneck" probleem maar gewoon voor zoiets als de 9800 Pro gaan....

There is no place like ::1

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is gewoon een kwestie van reviews lezen. Kijk anders ook hier even: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 8

Dit topic is gesloten.