Toon posts:

ongewenste startpagina(IE6)

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ey allemaal

ik heb een vreemd probleempje:
telkens als ik internet explorer opstart kom ik op een site die op mijn computer staat maar ik zelf niet heb gemaakt.
ik zeg ook telkens dat hij ergens anders moet opstarten maar dat verandert hij weer.
ik verander de pagina zelf ook zodat hij automatisch doorlinkt naar de site die ik wil hebben, eerst lukte dat maar nu niet meer O-)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ten eerste hoort dit in het Beveiligings-forum, en ten tweede: begin maar eens te lezen in [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Virussen? Scan ze hier!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

"een site" is een beetje vaag, kan je niet wat meer info geven? (Welke site bv?)

Wees consequent, maar niet altijd

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

WOS > BV

Lees meteen deze even door: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ook schreef op 26 juni 2004 @ 12:43:
"een site" is een beetje vaag, kan je niet wat meer info geven? (Welke site bv?)
ja echt meer kan ik niet zeggen want hij verandert elke paar dagen van naam en ik heb hem al 3 keer verwijdert en hij komt terug, ik heb hem 2 keer laten doorlinken naar de gewenste site en hij komt telkens terug

maar ik moet ff een paar dagen w88 want ik heb spybot-search and destroy en Ad-aware laten lopen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

OK - dan ga ik dit topic sluiten, een paar dagen wachten schiet natuurlijk niet echt op ;)

Ik zou zeggen begin even met Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door te lezen en volg alles wat daar in staat op - lukt je het dan nog niet, open dan een nieuw topic wat daar volledig aan voldoet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.